חדשות בארץ

זכה ב-30 מיליון בלוטו וחושף את ה'שיטה' שבה נקט כדי לזכות: "אני עדיין לא מעכל"

מי מאיתנו לא רוצה להתעשר לפתע פתאום? תושב ישראלי שזכה ב-30 מיליון בלוטו, חושף את השיטה שהביאה לפרס המיוחל

אא

איזה כיף זה לקום יום אחד בבוקר, ולגלות שאתה כבר לא צריך לחיות בצמצום ובדוחק? זה בדיוק מה שקרה השבוע לגבר בשנות ה-50 לחייו, שזכה לאחרונה בפרס אסטרונומי בדאבל לוטו - 30 מיליון שקלים סך הכל. 

לאנשי מפעל הפיס סיפר הזוכה המאושר כי גילה את דבר הזכייה בשעות הבוקר, ואף חשף את ה'שיטה' שבה נקט באופן קבוע - כשנהג למלא את הטופס. "אני תמיד ממלא את הטופס בצורה ידנית, ואני אף פעם לא בוחר את אותם מספרים. אני יודע שיש הרבה אנשים שמאמינים בזה, ושבוחרים מספרים קבועים ולא זזים מהם. אני תמיד בוחר במספרים אקראיים, שאין מאחוריהם שום משמעות. מה שנראה לי באותו רגע, בלי לחשוב יותר מדי".

בבוקר הזכייה הוא עשה את אותם דברים שעשה בבוקר קודם לכן, ובבוקר שלפניו. אלא שבמהלך היום הוא פתאום נזכר שעדיין לא בדק את הטופס ששלח, והחליט לבדוק אותו. 

"די מהר אני קולט שהצלחתי לנחש שישה מספרים, ופתאום אני מזהה גם את המספר הנוסף. הייתי בהלם. קשה לי לתאר במילים את ההתרגשות העצומה שחשתי באותו רגע".

באותו רגע, הוא פנה לבוס שלו בעבודה ואמר לו שהוא חייב לצאת בדחיפות. "למזלי הוא אפילו לא שאל אותי מה קרה", סיפר האיש - שלקח את ההפסקה מהעבודה, לא פחות ולא יותר - כדי להגיע למפעל הפיס, ולקחת את הפרס הגדול. 

אבל הדרך לשם לא הייתה קלה, בלשון המעטה. המון מחשבות רצו לו בראש באותם רגעים, והיה לו ברור שהוא חייב לשמור את הדבר בסוד לפחות לעת עתה. "במקרה אשתי התקשרה למקום העבודה שלי, ואמרו לה שיצאתי. רק שלא היה לה מושג לאן ואיזו הפתעה הולכת להיות לה כשאני אגיע הביתה ואבשר לה. אני עדיין לא מעכל".

תגיות:לוטופרס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה