חדשות בארץ

השר שיקלי תוקף: "יאיר לפיד – ראש החץ של ה-BDS"

שר התפוצות והשוויון החברתי, עמיחי שיקלי, תקף בחריפות את ראש האופוזיציה יאיר לפיד: "מה שהוא עושה כעת כראש ממשלה יוצא זה חוסר אחריות מופרע"

שיקלי (צילום: תומר ניוברג, פלאש 90)שיקלי (צילום: תומר ניוברג, פלאש 90)
אא

שר התפוצות והשוויון החברתי, עמיחי שיקלי, תקף היום (רביעי) בחריפות את ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד. בריאיון לינון מגל בוועידת ז'בוטינסקי לציונות של תנועת בית"ר העולמית, המתקיימת בירושלים, אמר שיקלי כי "מה שלפיד עושה כעת כראש ממשלה יוצא זה חוסר אחריות מופרע. הוא לא מבין שכשהוא מספר לכל העולם שזו ממשלה 'חשוכה', העולם לא עושה את ההפרדה בין הממשלה למדינה. לכן היום ראש החץ של תנועת ה-BDS הוא יאיר לפיד, זאת המציאות".

שיקלי התייחס בדבריו למהפכה המשפטית ששר המשפטים יריב לוין צפוי להכריז עליה הערב במסיבת עיתונאים: "התרגלנו לחוסר שפיות. הגיעה ממשלה שחוזרת למשול. יש עכשיו כל מיני מכתבים שיוצאים – טייסים, שלדגיסטים. שכחתם שיש מכתב אחד, אותו מעל מיליון אזרחים שלחו – זה היה בקלפי".

בנוגע לסוגיית הפזורה הבדואית בנגב, אמר שיקלי: "לא יכול להיות מצב שאוכלוסיית הבדואים חיה בצורה לא מוסדרת. עלינו לגבש תכנית שלפיה כל מי שרוצה להיות חלק – המדינה תחבק אותו, ומי שמתנגד למדינה – איתו נלך ביד קשה".

תגיות:יאיר לפידBDSעמיחי שיקלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה