חדשות בארץ

סמוטריץ' הודיע: שלומי הייזלר ימונה למנכ"ל משרד האוצר

הייזלר שימש בשנה וחצי האחרונות כיו"ר מטה התכנון הלאומי, וקודם לכן ניהל במשך שש שנים את הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין במשרד המשפטים

הייזלר (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)הייזלר (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הודיע היום (שלישי) כי החליט למנות את עו"ד שלומי הייזלר לתפקיד מנכ"ל משרדו. הייזלר ייכנס לתפקידו לאחר חפיפה מסודרת עם המנכ"ל היוצא, רם בלניקוב, שנענה לבקשתו של סמוטריץ' להישאר עוד כמה ימים עד להשלמת הליך המכירה של נמל חיפה.

הייזלר, בעל תואר ראשון ושני במשפטים, החל את שירותו הציבורי בפרקליטות המדינה במחלקה האזרחית בפרקליטות מחוז ירושלים ובמחלקה הפיסקאלית בפרקליטות המדינה. מאז צבר ניסיון רב בניהול והובלת תהליכי רוחב מורכבים. הייזלר ניהל במשך שש שנים את הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין במשרד המשפטים, והוביל את המהפכה המקוונת בטאבו.

בשנה וחצי האחרונות שימש הייזלר כיו"ר מטה התכנון הלאומי, ובתקופת תפקידו נשבר שיא של תכנון יחידות דיור ותשתיות וקודמה חקיקה משמעותית לקיצור הליכי רישוי בנייה.

שר האוצר סמוטריץ' מסר: "שלומי הוא מנהל ערכי, מוכשר וחכם, שמגיע עם ניסיון רב בעשייה הממשלתית ועם יכולת מוכחת בהובלת תהליכים מורכבים הדורשים תכלול ורתימה של גורמים רבים. הרקע וההבנה המעמיקה שלו בתחומי המקרקעין, התכנון והתשתיות יסייעו לנו בקידום מואץ של רפורמות בתחום התשתיות תומכות הצמיחה והדיור. אני מודה לשלומי על התגייסותו למשימה".

"אנחנו מתחילים את העבודה על בניית תקציב מדינה אחראי ומוטה צמיחה ותשתיות ועם הרבה בשורות לאזרחי ישראל, ומצמידים לו שורה של רפורמות מבניות במשק להסרת חסמים, מאבק בריכוזיות, וקידום תחרות ומנועי צמיחה. אני מבקש לאחל למנכ"ל המיועד הצלחה גדולה. יחד בעזרת השם נעשה הרבה טוב למען מדינת ישראל".

המנכ"ל המיועד הודה לסמוטריץ' על האמון: "המשימה העומדת לפניי מאתגרת וחשובה מאין כמוה, ובעזרת השם, ומתוך שיתוף פעולה עם כלל ראשי המשרד ועובדיו המסורים, נפעל להצלחת מדינת ישראל ולרווחת אזרחיה".

תגיות:בצלאל סמוטריץ'שלומי הייזלרמשרד האוצר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה