פעילות הידברות

להתגעגע זה לא מספיק: התפילה המיוחדת לתיקון הנשמות

התפילה השנתית המיוחדת בישיבתו של הרב זמיר, תיקון הנערך על פי הסדר שקבע המקובל הקדוש רבי יהודה פתאיה זצ"ל. אל תפספסו את זה.

  • ט' טבת התשפ"ג
אא

יום הקדיש הכללי נקבע על ידי הרבנים הראשיים ליום עשרה בטבת, אחד הימים העצובים ביותר בלוח השנה היהודי. יום בו החל המצור על ירושלים עיר הקודש, יום בו החל החורבן הנורא של בית המקדש, ויציאת עם ישראל לגלות, הוא היום שנבחר על ידי הרבנות הראשית לציין את האבלות שלנו על מתי השואה שתאריך פטירתם לא נודע.

יום הקדיש הכללי, הוא גם היום בו כל אחד מאיתנו עושה חשבון נפש, כמה אני עשיתי למען הנשמות של הקרובים אליי, של החברים של ההורים של המשפחה שלי? הנשמות נמצאת שם בבית דין של מעלה, ומייחלות ומחכות לכל דבר הכי קטן שנעשה עבורם, שלא לדבר על תיקונים שהם עדיין צריכות לעבור כדי להגיע לתיקון השלם שלהם, ולמקומם הראוי בגן עדן.

התיקון המיוחד של המקובל האלוקי רבי יהודה פתאיה זצוק"ל, נועד עבורנו, אנחנו מתגעגעים להורים או לחברים שלנו, אנחנו רוצים לעשות הכל בשבילם ולא יודעים איך. בישיבה של הרב זמיר יתאספו עשרה תלמידי חכמים, ולקראת סיום הצום הקדוש יערכו את התיקון המיוחד, ידליקו את נרות הקודש המיוחדים, ויאמרו בדבקות את הקדיש המיוחד.

התרומה שלכם לזיכוי הרבים, היא פדיון הנפש המיוחד עבור אותם הנשמות, זה השער שדרכו הם יוכלו להיכנס למקומם הראוי בגן עדן, לאחר התיקון הקדוש שייערך עבורן

 

חייגו עכשיו 073-222-1212 ומסרו את השמות של הקרובים שלכם,

וזכות הצדקה ופדיון הנפש והתיקון הקדוש יעמוד להם.

או לחצו כאן.

תגיות:עשרה בטבתתיקון נשמות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה