חדשות בארץ

בן גביר לבר לב: "אתה לא המאוים היחיד. הגיע הזמן לטפל באנרכיסטים"

השר לביטחון הפנים היוצא, עמר בר לב, האשים כי יהודים איימו לפגוע בו. השר הנכנס איתמר בן גביר השיב: "אתה לא המאוים היחיד"

בן גביר בטקס (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)בן גביר בטקס (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

במשרד לביטחון לאומי נערך בצהריים (ראשון) טקס חילופי שרים במעמד השר הנכנס איתמר בן גביר, השר היוצא לביטחון הפנים עמר בר לב, מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי, נציבת שירות בתי הסוהר רב-גונדר קטי פרי, ראש הרשות להגנה על עדים תת-ניצב בדימוס אבי נוימן ואישים נוספים.

טקס החילופים נערך בצל היחסים המתוחים בין בן גביר ובר לב, שלחץ בקרירות את ידו המושטת מבלי להביט לעברו. בדבריו בטקס, סקר השר היוצא את פעולותיו במהלך שירותו הצבאי, וציין כי רק עם כניסתו למשרד לביטחון הפנים נאלץ לקבל אבטחה 24/7 בהוראת שב"כ: "לא כי אויבי ישראל רצו להרוג אותי גם הפעם, אלא מפני שיהודים אזרחי ישראל איימו לפגוע בי. כי העזתי לומר לומר שיש מתנחלים קיצונים שחוללו פשעי שנאה נגד פלסטינים".

בן גביר התייחס לדבריו של בר לב והשיב כי הוא אינו המאוים היחיד: "בוא תדבר עם איילה אשתי ועם הילדים שלי, ותגלה שכמעט מדי שבוע אנחנו מקבלים תמונות של סכינים מדממים וקריאות לרצוח אותי, פעם אחר פעם – לא רק מאויבי ישראל אלא גם מיהודים אנרכיסטים שהגיע הזמן לטפל בהם".

"מדי יום יש מאות אירועים של יידוי אבנים כלפי תושבי יהודה ושומרון, בירושלים, בנגב ובגליל כלפי יהודים כי הם יהודים", הוסיף בן גביר. "שיהיה ברור לכל מי שרוצה לפָגֵעַ, שהוא ימצא שכוחות הביטחון שלנו עוצמתיים וממוקדים ויודעים לשמור על עצמם, ושיהיה ברור שאיש כוחות הביטחון שמגן על חייו מקבל גיבוי מלא לזה".

"חשוב לי לנצל את הבמה הזאת כדי לומר לכם, שוטרים, לוחמים, וכל מי שנלחם בטרור. כל מחבל שיבקש לפגוע בכם – דמו בראשו, ואני אתן לכם את כל הגיבוי במלחמה הזאת. הגיבוי הזה הוא לא רק עבורכם, אלא בשביל הילדים והמשפחות של כולנו, שמגיע להם להסתובב כאן בבטחה".

תגיות:איתמר בן גבירעמר בר לבהמשרד לביטחון לאומי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה