מעניין

"10 שנים לא סבלתי את בעלי": מדוע מישל אובמה חושפת את מה שלא העזה בעבר?

"במשך עשר שנים לפחות - לא יכולתי לסבול את בעלי": מדוע מישל אובמה חושפת פרט כל כך אישי, דווקא כעת?

אא

בראיון שנעשה עמה לאחרונה חשפה מישל אובמה (רעיית נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה) כי במשך עשר שנים (!) - "לא יכולתי לסבול את בעלי".

את הביטוי הזה חשפה מישל במהלך תוכנית שבה הוזמנו נשים מוכרות לדבר על קשיים בחיי הנישואין שלהם. "זה אף פעם לא חלוקה של 50/50", היא אומרת. "הנטל הגדול יותר הוא בדרך כלל על האישה. הקריירה של בעלי הטילה עומס מטורף על חיי הנישואין שלנו, ואיימה עליהם לא פעם. 

מליה וסשה אובמה, בנותיהן, היו בנות שבע ו-10 כשאביהם נבחר לנשיא - ואולי זו הייתה בשורה משמחת עבורו, אך עבור מישל כאן התחיל האתגר הקשה. "ילדים קטנים הם אנשי תקשורת גרועים. הם בוכים כל הזמן, ולא מדברים. זה היה בלתי אפשרי כמעט לחנך אותם לבד".

"למעשה, לא יכולתי לסבול את בעלי במשך עשר שנים, כשהבנות שלנו היו קטנות", אומרת מישל. "עול גידול הילדים נפל בעיקר עליי, והרגשתי שזה פשוט לא הוגן. אנחנו לא מדברים על כמה עבודה נדרשת וכמה זה קשה, אפילו כשאתה חי עם האדם הכי טוב עלי אדמות ואפילו כשהכל מסתדר כמו שצריך. אנשים חושבים שהחלוקה יכולה להיות 50/50 וזה פשוט לא הגיוני. אנחנו נשואים 30 שנה, ומתוכן היו לי לפחות 10 שנים רעות - אבל היום אנשים מוותרים ומתגרשים על הרבה פחות מזה. חמש שנים של סבל, וקמים והולכים. לא יכולים לסבול את זה, ולא מבינים שגם אם זה שנים רעות, זה עובר. זה לא כל הזמן יהיה ככה".

אז למה מישל אובמה חושפת פרט כל כך אישי - דווקא כעת?

מסתבר שיש מי שמשלם כסף, והרבה, עבור 'הזיכרונות' של מישל ובעלה, הנשיא לשעבר ברק אובמה. למעשה, בשנת 2017 חתמו בני הזוג אובמה על חוזה ובו הם צפויים להרוויח 65 מיליון דולר (!), על ה'זיכרונות' שהם משתפים כעת בתקשורת. 

תגיות:ברק אובמהמישל אובמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה