פעילות הידברות

חדש בהידברות: נופש שבת באחוזה הספרדית "אַסְיֶינְדָה ביער" שבגליל

בשנים האחרונות ניכרת בקרב ציבור שומרי המצוות מגמת עלייה בביקוש לנופשים שהולמים עונג שבת אמיתי. זו הסיבה שבהידברות התאמנו לכם נופש למהדרין חדש ומושלם עם הרצאות מרתקות מפי גדולי הרבנים. כל הפרטים כאן

  • ה' טבת התשפ"ג
אא

אחוזת אסיינדה ביער נמצאת במרומי הגליל המערבי, ליד כפר ורדים. זהו מלון מיוחד, שבנוי כאחוזה ספרדית אותנטית וקסומה, הפרושה על פני שבעים דונם של חורש טבעי. 168 חדרים בסגנונות שונים מרכיבים את האחוזה: חדרי נוף ליער, חדרי בלקוני, סוויטות ועוד חדרים חדשים שינעימו את זמנכם, בין אם בחרתם להגיע עם כל בני המשפחה ובין אם אתם רוצים חופשה זוגית אל נוף עוצר נשימה.

ישנו מרכז ספא מרהיב ביופיו, שנמצא ממש בלב היער ומציע מגוון רחב של מתקני ספא. בקומפלקס מתקני המלון תמצאו מרחבים ירוקים ומטופחים, מגרשי ספורט, חדר כושר ומועדון ילדים.

את כל אלה משלימה חוויה קולינרית משובחת. ארוחות עשירות ומנות גליליות ברוח האזור הם רק חלק מהחוויות ומהאטרקציות שמחכות לכם איתנו באחוזת אסיינדה ביער.

המיוחד בהידברות הוא השילוב המנצח בין גוף לנפש. לצד האירוח בסטנדרטים גבוהים לכבוד שבת המלכה, תיהנו לאורך השבת מהרצאות מרוממות מפי הרב חיים זאיד והרב שניר גואטה. יש גם פעילויות לילדים בזמן ההרצאות, כך שכולם יוצאים נשכרים.

תאפשרו לעצמכם חווית מרגוע מושלמת לשבת זוגית או משפחתית: חופשה נפלאה של התחדשות בחיק הטבע:

  • אחוזה ספרדית קסומה במרומי הגליל המערבי​
  • מרכז כנסים הכולל אודיטוריום בלעדי ומתקדם ​
  • חוויה קולינארית עשירה, אנינה ומשובחת​
  • מרכז ספא המשקיף אל נוף גלילי קסום​
  • חדרים משודרגים באווירה של צימר וסטנדרט של מלון​

שבת באחוזת אַסְיֶינְדָה ביער: חמישי-מוצ"ש פרשת ויחי. י"ב-י"ד בטבת 5-7/1. מהרו להזמין לפני שייגמר. לחצו כאן או התקשרו 073-222-1270

תגיות:נופשיםפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה