חדשות בארץ

סופית: אוחנה ימונה ליו"ר הכנסת. נתניהו: "נקים ממשלה יציבה לקדנציה מלאה"

סיעת הליכוד אישרה פה אחד את הצעת ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, למנות את ח"כ אמיר אוחנה ליו"ר הכנסת ואת ח"כ אופיר כץ ליו"ר הקואליציה.

אוחנה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אוחנה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

סיעת הליכוד אישרה בצהריים (רביעי) פה אחד את הצעתו של ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, למנות את ח"כ אמיר אוחנה ליו"ר הכנסת ואת ח"כ אופיר כץ ליו"ר הקואליציה.

ח"כ דני דנון הודיע בישיבה על הסרת מועמדותו לתפקיד יו"ר הכנסת: "בעת הזו, ערב הקמת ממשלה חדשה, האחדות בליכוד חשובה מכל. ברור לכל כי מאבק יצרי בתוך הליכוד יעניק תחמושת ליריבינו. לכן החלטתי לא להתמודד לתפקיד יו"ר הכנסת".

ישיבת הסיעה נפתחה בדברים קצרים של נתניהו: "בשעה טובה, גמר חתימה טובה. אני מבקש להודות לכם על המאמץ המשותף שהביא אותנו ליום הזה. השגנו את היעד. ציבור ענק במדינת ישראל, למעלה משני מיליון ישראלים, הצביעו עבור המחנה הלאומי בראשותנו. נקים ממשלה יציבה לקדנציה מלאה שתדאג לכל אזרחי ישראל".

מוקדם יותר היום אישרה מליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של השר המיועד לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר, לתיקון פקודת הממשלה, וזאת לאחר דחיית מאות הסתייגויות. בקריאה השלישית תמכו בהצעה 61 חברי כנסת מול 55 מתנגדים. לאחר אישור החוק עלה בן גביר לדוכן והצהיר: "עשינו היסטוריה למען מדינת ישראל, למען משטרה חזקה, למען ביטחון - בכבישים, ברחובות".

 

תגיות:הליכודאמיר אוחנהבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה