חדשות בארץ

לפיד: "הממשלה המוקמת חסרת אחריות – זה ייגמר רע". נתניהו: "הפסדת בבחירות – לך הביתה"

ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, תקף בחריפות את ממשלת הימין בראשות בנימין נתניהו שתוקם בקרוב: "הממשלה הקיצונית בתולדות המדינה". נתניהו: "לפיד השאיר לנו מדינה הרוסה בקריסה כלכלית ומדינית"

נתניהו ולפיד, ארכיון (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו ולפיד, ארכיון (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, תקף הערב (חמישי) בחריפות את ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו וממשלת הימין שתוקם בקרוב בראשותו.

בהצהרה מיוחדת לתקשורת, אמר לפיד: "הממשלה המוקמת כאן מסוכנת, קיצונית, חסרת אחריות. זה ייגמר רע. בנימין נתניהו הודיע אמש לנשיא שעלה בידו להקים ממשלה. זה לא נכון. עלה בידם של דרעי, סמוטריץ' ובן גביר לכופף אותו. לא הליכוד הקים את הממשלה, הם הקימו אותה. נתניהו חלש, והם הקימו את הממשלה הקיצונית בתולדות המדינה".

"הממשלה החדשה אינה מחויבת לדמוקרטיה, אינה מחויבת לשלטון החוק, ועכשיו היא מנסה להשתיק את האופוזיציה", תקף לפיד. "הממשלה הזו רוצה שנשלם לה מיסים, נשלח את הילדים שלנו לצבא – ונשתוק. זה לא יקרה. כל עוד ישראל היא דמוקרטיה, האופוזיציה לא תקבל מהממשלה הוראות מה מותר לה או אסור לה לומר. אנחנו נילחם על שלטון החוק, נילחם על זכויות נשים והקהילה הלהט"בית, נילחם על ערכי צה"ל, נילחם על החינוך של הילדים שלנו, נילחם על זהות יהודית סובלנית שלא משמשת תירוץ לאפליה וגזענות".

"אני קורא מפה לאזרחי ישראל. יש לכם תפקיד בימים אלה: להיות אזרחים מעורבים שלא שותקים. תשמרו על החוק, אבל תזכירו כל יום לשלטון שיש לכם זכויות ואתם לא מתכוננים לוותר עליהן. תהיו על המשמר מול ממשלה מסוכנת, קיצונית וחסרת אחריות, עם ראש ממשלה חלש שאיבד עליה שליטה עוד לפני שהשביע אותה".

נתניהו מסר בתגובה לדברים: "לפיד – שהשאיר לנו מדינה הרוסה בקריסה כלכלית ומדינית, עם איראן שדוהרת לגרעין ללא מענה, עם השתוללות של רצח ואלימות – מטיף לממשלה הבאה בהמצאות שאין להן שום בסיס. לפיד – הפסדת בבחירות. לך הביתה".

תגיות:יאיר לפידבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה