חדשות בארץ

שעון בשווי חצי מיליון דולר אותר בקרקעית הכנרת, לאחר שסירה טבעה שם לפני חודש

צוות של צוללנים מקצועיים הצליח לאתר שעון יד בשווי של כחצי מיליון דולר - שאותר בשבוע שעבר בקרקעית הכנרת, ונשלף מתוך סירה שטבעה לפני כחודש

אא

צוות של צוללנים מקצועיים הצליח לאתר שעון יד בשווי של כחצי מיליון דולר - שאותר בשבוע שעבר בקרקעית הכנרת, ונשלף מתוך סירה שטבעה לפני כחודש. 

למרבה הפלא, למרות שהיה בים קרוב לחודש, שעון היוקרה לא נפגם, להבדיל מהסירה עצמה - שהוצאה מעומק של חמישה מטרים מתחת לפני הים, ונהרסה כליל. 

השוטרים שהוזעקו למקום בעת האירוע - ניסים איפרגן וגושאן גרחד, הצליחו לחלץ את ששת בני האדם שהיו על הסירה, כולם תושבי מרכז הארץ. 

השוטרים ביקשו מהם לשים אפודי הצלה ולהמתין על הסירה, שבינתיים התמלאה במים. בחסדי ה' יתברך, השוטרים העבירו את המטיילים לסירת המשטרה, והללו צפו מסירת המשטרה על הסירה שלהם - שלאט לאט החלה לצלול אל הקרקעית. לדברי בעל שעון היוקרה, הוא הוריד את השעון והכניס אותו לתוך תא מסוים בסירה, כדי שלא ייפול למים וכדי שלא יאונה לו כל רע. 

הצוללנים, שנשלחו למשימת איתור השעון כבר בימים הראשונים לשקיעת הסירה, אמרו כי לא הצליחו לאתר דבר, בשל צבעם הכהה של המים, בעומק זה, שהקשה על החיפוש. אולם לאחר מאמצים כבירים, וכאמור לפני ימים אחדים, הצליחו במשימה והשיבו את השעון לבעליו. 

 

תגיות:שעוןכנרתהוןקרקעית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה