סלבס בהתחזקות

"תגידי תודה": חווה רגעים קשים בהורות? לינור אברג’יל בפוסט מעודד

חווה קשיים ורגעי התלבטות באימהות? את לא לבד: ביום שישי האחרון העלתה לינור אברג'יל את הפוסט הזה, כשהיא שולחת זריקת עידוד לעצמה ולאימהות אחרות

אא

לצד תמונה שלה עם בתה, ככל הנראה לאחר רגע של קושי שעות ספורות לפני שבת וכששולחן השבת כבר ערוך ומוכן - העלתה לינור אברג'יל את הפוסט הבא:

"תנוחי, הכל יכול לחכות. תנשמי, תתבונני טוב טוב על מה שיש לך ותגידי תודה. אחרות מתפללות על מה שיש לך יום ולילה, תסלחי לעצמך. את רק בשר ודם. זה בסדר לטעות. תיפלי ותקומי כל יום מחדש. שבת שלום ומבורך", סיכמה. 

***

זו אינה הפעם הראשונה שאברגיל משתפת ברגעים מתוך ההורות שלה. בפוסטים רבים שכתבה בעבר - היא שיתפה אמנם ברגעי קושי, אך גם לא שכחה להודות לבורא עולם על הזכות להיות אמא. "מודה לקדוש ברוך הוא על זה שסמך עליי, והפקיד אצלי את הנשמות הטהורות האלה", כתבה באחד הפוסטים האלה. "מודה על הזכות להיות אמא".

בפוסט נוסף כתבה לבתה התינוקת כך: "קחי לך את השיר ששרתי לך כשהיית בתוכי, קחי לך את דמעותיי המתרגשות כשנבעת ממני, קחי לך את עורי בעורך ובהאכילי אותך ואת מליוני הנשיקות שעל גופך, קחי את גאוות אימך על האדם שאת, קחי את ליבי שהוא שלך ובשבילך, הכל צידה לדרך. תמיד אני איתך", והוסיפה: "תזכרו שאין כמו אמא בעולם, אין כמו חיבור פשוט ומילה טובה".

הנה חלק מהתמונות שפרסמה לצד הפוסטים האלה, שמאוד ריגשו אותנו:

תגיות:לינור אברג'ילתודהאימהות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה