חדשות בעולם

"נוסעים הוטחו בתקרת המטוס": 11 נוסעים נפצעו קשה בטיסה שנקלעה למערבולת אוויר

טיסה פנימית בארה"ב נקלעה למערבולת אוויר. התוצאה קשה: עשרות פצועים, 11 מהם באורח קשה

  • כ"ה כסלו התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

סיוט בשחקים: טיסה פנימית בארה"ב מפיניקס להונולולו בירת הוואי נקלעה למערבולת אוויר, וגרמה למטוס להיטלטל בעוצמה. בעקבות מזג האוויר הקשה נפצעו 36 נוסעים ואנשי צוות, מתוכם 11 באורח קשה.

מעוצמת המערבולות נוסעים רבים עפו ממושביהם, וחלקם אף הוטחו בתקרת המטוס. נזק נגרם לקבינה של המטוס מחבטות של נוסעים ושל ציוד שהוטח בדופן המטוס ובתקרה. 20 נוסעים אושפזו בבית החולים בהונולולו.

קצין המבצעים הראשי של החברה, ג'ון סנוק, אמר כי לא אירעה תקרית כזאת במשך שנים רבות. מהשירות המטאורולוגי בהונולולו נמסר כי הייתה אזהרת מזג אוויר שהתריעה על סופות רעמים באזורים שכללו גם את נתיב הטיסה.

ג'ים אירלנד, מנהל שירותי הרפואה הדחופה בהונולולו, אמר כי לפחות אדם אחד פונה מהמטוס כשהוא ללא הכרה. הפצועים סובלים מחתכים, כולל בראש, ומחבורות בגופם. לדבריו, "היה לנו מזל שאף אחד לא נהרג או סובל מפציעה קריטית. אנחנו מקווים שכל הפצועים יתאוששו ויחלימו החלמה מלאה". 

על המטוס היו 278 נוסעים ו-10 אנשי צוות, חלק מהם לא חגורים. ברשת החדשות Hawaii News Now צוטטה אחת הנוסעות שסיפרה כי אימה לא הספיקה לחגור את חגורת הבטיחות, ועל כן התעופפה ופגעה בתקרה. 

תגיות:טיסהמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה