חם ברשת

אביב גפן בהלוויית אביו של אביתר בנאי: "לקח אותו תחת חסותו - עד ימיו האחרונים"

אביב גפן מחזק את אביתר בנאי לאחר ההלוויה על אביו, השופט בדימוס יצחק בנאי ז"ל: "הבנתי שוב כמה אני אוהב אותו. על המשפחתיות שלו, האהבות שלו, שלעת זקנה לקח את אבא שלו תחת חסותו עד ימיו האחרונים"

אא

ביום שלישי האחרון נפטר לבית עולמו יצחק בנאי ז"ל בן ה-92, שהיה אביו של הזמר בעל התשובה אביתר בנאי. בין הדמויות הבולטות שהגיעו להלוויה היה חברו הטוב של בנאי הזמר אביב גפן, שולי רנד וצופית גרנט ועוד. 

לאחר ההלוויה שנערכה בבית העלמין בשורש, כתב אביב גפן את המילים המרגשות הללו, ברשתות החברתיות: "ליוויתי הבוקר את אחי אביתר שאיבד את אביו. בשיא כאבו, הבנתי שוב כמה אני אוהב אותו. על המשפחתיות שלו, האהבות שלו, שלעת זקנה לקח את אבא שלו תחת חסותו עד ימיו האחרונים.

"שלא תדע עוד צער אחי האהוב, תמשיך להיות אור ולמתוח את גבולות המוזיקה ואת הגבולות שבלב".

כידוע, הקשר בין יצחק לבנו אביתר, היה מיוחד במינו, ובין היתר התבטא בשיר ששרו שניהם יחד - 'כוכבי בוקר', שהוא למעשה פיוט עתיק שחובר על ידי הפייטן שמעיהו קוסון. 

תוכלו להאזין לו כאן:

 

רגע מכונן נרשם במהלך ההלוויה, כאשר אביתר נפרד מאביו בבכי קורע לב ואמר: "לא מזמן אבא ביקש ממני שנשמור על אמא, ונדאג לה. אני מבטיח לך, אבא, שנשמור עליה. לימדת אותי על ענווה, צניעות, יושר, נאמנות למשפחה וזוגיות".

 

 

תגיות:אביתר בנאיאביב גפןהלוויהיצחק בנאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה