חדשות בארץ

ניצול פיגוע הירי משחזר: "המחבל ירה לעברי כמה יריות. המשכתי לנסוע ולברוח"

שמואל רייניץ ניצל ביום שישי האחרון מפיגוע ירי, לאחר שמחבל ירה לעבר רכבו מספר יריות: "הוא הוציא לי קנה של רובה גדול והתחיל לירות"

  • כ"ד כסלו התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

הנס העצום של שמואל רייניץ: ביום שישי האחרון נסע שמואל רייניץ, תושב עמנואל, מאלון מורה לביתו. בציר גלעד חסם אותו רכב של מחבלים שביצעו לעברו פיגוע ירי מטווח קצר. בנס גדול רייניץ לא נפגע מהירי והצליח להמשיך בנסיעה.

רייניץ שחזר את רגעי הפיגוע: "נסעתי מכיוון אלון מורה לעמנואל ובמהלך הדרך אני רואה רכב עומד מצד שמאל מחכה, רכב שחור קטן, שעושה סיבוב פרסה. חשבתי שאני הולך להיכנס בו ואז עשיתי לו סימן: 'איך אתה נוסע?', ואז המשכתי לנסוע, ואז כשאני עברתי אותו הוא הוציא לי קנה של רובה גדול והתחיל לירות, כמה יריות, שמעתי בום בום בום, המשכתי לנסוע ולברוח.

"אני אמרתי לעצמי הכל בסדר, לא נוזל ממך דם, הכל בסדר הגוף עובד, הראש עובד, העיניים עובדות, אני מרגיש ששום דבר לא קרה, ואז עצרתי לא המשכתי", הוסיף רייניץ לשחזר. "ואז הגיעו כמה חבר'ה יהודים, עצרתי והתקשרתי למשטרה, השוטרת אמרה: 'שמואל אתה עומד פה מחכה עד שיבואו כוחות הביטחון, אתה לא זז, הכל בסדר איתך? איך אתה מרגיש? אתה פצוע? צריך אמבולנס? היה לך נס גדול''. 

תגיות:מחבלנסירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה