חדשות בארץ

משפחת גולדין מתפוצצת על הממשלה: "חיילים משיבים – חיים, פצועים או מתים"

יותר מ-8 שנים שארגון הטרור חמאס מחזיק באכזריות בלתי נתפסת בגופתם של שני חללי צה"ל הדר גולדין ואורון שאול הי"ד: "הידיעה שאתה נמצא שמונה וחצי שנים בלי מלחמה אמיתית על אח שלך מצד המדינה ששלחה אותו לשדה הקרב"

  • כ"א כסלו התשפ"ג
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ארגון הטרור חמאס ערך אתמול (רביעי) אירוע תמיכה רחב בעיר עזה, ובמסגרתו הציג רובה, שהיה שייך לסגן הדר גולדין הי"ד, אשר גופתו נחטפה על ידי חמאס, כולל מספרו הסידורי.

צור גולדין, אחיו התאום של הדר, טען כי הממשלה אינה מנהלת כל מלחמה על השבת גופתו של אחיו. "עברנו אתמול התקפה", אמר בכאב בראיון שהעניק ל-103FM. "הידיעה שאתה נמצא שמונה וחצי שנים בלי מלחמה אמיתית על אח שלך מצד המדינה ששלחה אותו לשדה הקרב".

"מערכת הביטחון לא טרחה לעדכן אותנו על הצגת הרובה", אמר גולדין. "אני חושב שזה משקף את הגישה והיחס למשפחות של שבויים במדינת ישראל. כבר לא כל כך ברור מי האויב, אם זה המשפחות או אם זה ארגון טרור שמחזיק בחייל שבוי שלחם בחזית בצוק איתן.

"אנחנו נמצאים במציאות שבה אין מתאם שבויים ונעדרים. המתאם הקודם עשה הכול, לפי המדד שניתן לו, כדי למנוע מידע מהמשפחות, כדי לייצר לפעמים גם ספינים תקשורתיים על גב המשפחות. הסוגייה הזאת היא הרבה מעבר למחדל והיא נעוצה ביחס האלמנטרי כלפי הסוגייה הזאת. כדיי להילחם על שבויים חמאס צריך לשלם מחירים, כרגע המחירים שמשלמים זה המשפחות", אמר.

"חיילים משיבים – חיים, פצועים או מתים", זעם גולדין. "זה המסר שמעבירים למשפחות שמגייסות את הבנים שלהם לבקו"ם, עכשיו במקום להתעסק במחירים שחמאס רוצה לגבות מאיתנו, צריך להתעסק בלגבות מחמאס". גולדין הוסף כי הדיונים על עסקת מחבלים לא רלוונטים, "הקלות בה מתייחסים לשבויים בזילות כזאת, זה דבר שלי קשה ומזעזע לומר".

גולדין הוסיף ותקף את המדיניות הרופסת: "החלטנו לוותר על השבויים והנעדרים שלנו, חזיתות ננטשו, צריך להחליף את הדיסק ולהילחם על החיילים כי זה המסר. אנחנו זועקים זעקה של המשמרת שלנו, מדינת ישראל הולכת לכיוון שבו כבר אין מלחמה על שבויים ונעדרים ועדיף כבר להכריז את זה".

תגיות:משפחת גולדיןהדר גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה