הצופן

צופן תנ"כי חדש: תוצאות בחירות 2022 מוצפנות בתורה

צופן תנ"כי חדש חושף היכן מוצפנות תוצאות בחירות 2022 בתורה. העמיקו בתמונה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא
בחירות תשפ"ג הסתיימו בניצחון גוש הימין - מאמין. כידוע, הדריכות הייתה גדולה ביותר והציפיה מתוצאות שיסבו נחת לציבור המעודד זיקה ליהדות הייתה רבה. השמחה הייתה גדולה לשמע התוצאות שהחזירו ברמה מסוימת עטרה ליושנה, את ש"ס ויהדות התורה לקואליציה, ויותר חשוב מהכל – את הקב"ה לתמונה. 

הייתם מאמינים שמערכת הבחירות הזו הייתה ידועה מראש?!

העמיקו בתמונה:

הצופן התנ"כי היא שיטה למציאת ביטויים שונים בתורה על ידי קריאתם בדילוגי אותיות.

בחיפוש בתוכנת "הצופן התנכ"י" את המילה "בחירות", נמצאו מספר תוצאות, אבל התוצאה בדילוג 1842 אותיות נותנת לנו הצטלבות מרשימה עם השנה העברית "תשפ"ג", בחיפוש נתונים נוספים, הלא אנחנו רוצים לדעת מי יבחר, אז בחיפוש המילה "יבחר" נגלה שהאות ב' של המילה "בחירות" מצטלבת עם האות ב'  של המילה " יבחר", החודש כידוע הוא חודש חשון, והאות ח' של "חשון" מתחברת עם האות ח' של " יבחר".

בחיפוש המילה "ביבי" נגלה שהאות י' של " ביבי" נופלת על האות י' של המילה "יבחר".

מעל המילים "יבחר" ו"ביבי" מופיעה המילה "ראש".

טוב, "ראש", "בחירות", "יבחר"... אבל למה? אולי לראשות המועצה? לראשות העיר? או אולי לראשות הסתדרות המורים?

בתחתית הטבלה נגלה סמיכות מרשימה של המילים "ראש", "ממשלה" ו"ישראל", כאשר המילה " ראש" מתחברת עם המילה " ממשלה" ומעליהן מופיעה המילה "ישראל", והרמז ברור שמדובר כאן לראשות ממשלת ישראל.

אנחנו רואים שבטבלה מופיעות המילים "וימלֹך תחתיו", חוצה את המילה "בחירות", פסוק המופיע בפרשת "וישלח" בעניין מלוכת מלכי אדום, אבל משמע מפסוק זה שתהיה כאן החלפת שלטון, והדבר ידוע שהוחלף השלטון בין הקואלציה לאופוזיציה ולא שנתניהו היה ראש ממשלה נוכחי שניצח פעם שניה ברציפות את המתמודד. ומתי הוחלט שהשלטון יוחלף? יום למחרת, בח' חשון, כבר נודעו התוצאות של הבחירות. וראו זה פלא, המילה " תחתיו" מצטלבת עם המילה " בחירות" דווקא באות ח', ח' חשון! האם זה במקרה?!

בחיפוש מילים נוספות נגלה בהקשר מעניין שהמילה "רה"מ" מופיעה בטבלה וכן המילה "בנימין" מופיעה קצת בריחוק בצד שמאל של הטבלה, וכן המילה "ש"ס" בצד ימין של הטבלה.

וגולת הכותרת, תרי משמע, נמצאת בקצה העליון של הטבלה, שם נמצא את המילה "נתניהו", תוצאה בת 6 אותיות, נתון די נדיר, אותה חוצה הפסוק "והקִמֹתי את בריתי אתך" (מוקף באדום) פסוק המופיע בפרשת נח, בעניין כריתת הברית בין ה' יתברך לנח. הפסוק המרמז כביכול שה' בחר בנתניהו לקדנציה שישית נוספת. והמפליא ביותר הוא שבין המילה "נתניהו" לבין תחתית הטבלה מופיעים הפסוקים של פרשיות "נח" ו"לך לך", שכידוע מערכת הבחירות התקיימה בין השבת של "נח" לשבת של פרשת "לך לך", כמסומן למעלה.

לקריאת כתבות נוספות בנושא הצופן התנ"כי מתוך ספרו המרתק של הרב זמיר כהן, לחצו כאן.

צפו בהרצאה של הרב זמיר כהן על הצופן התנ"כי:

להזמנת ההרצאה המלאה אליכם לחוגי בית / כנסים עם המרצה עמירם טובי

התקשרו ל-073-2221290

תגיות:בחירות 2022צופן תנכי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה