חדשות בארץ

יהדות התורה משיבה אש: "הדלפות שקריות. עולם הפייק ניוז במיטבו"

במפלגת יהדות התורה טוענים כי הפרטים שהודלפו מההסכם הקואליציוני עם הליכוד אינם נכונים: "סיפורים על גנרטורים וחופים נועדו לעשות ספין על הגב שלנו"

  • י"ט כסלו התשפ"ג
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

לאחר שאמש (שני) הודלפו פרטים מהמשא ומתן הקואליציוני בין יהדות התורה והליכוד – הבוקר התראיין ח"כ יצחק פינדרוס לגל"צ וטען כי מדובר בספינים.

"חלק מהדברים שהודלפו אתמול הם ספינים וחצאי דברים, לא חכם להדליף טיוטות כששום דבר לא סגור. סיפור החשמל בשבת לפי איך שפורסם שקרי. עולם הפייק ניוז במיטבו", אמר פינדרוס.

פינדרוס הוסיף ואמר למראיין: "אני אשמח מאוד שתהיה אפשרות לבן שלך לדעת את המסורת היהודית, אבל מי כופה עליך? למה כשהאיחוד האירופי וקרנות שמאל נכנסות לבתי הספר זה בסדר, אבל כשאני רוצה להכניס תלמוד זה בלאגן?".

ביהדות התורה האשימו את אנשי הליכוד בהדלפות מתוך חדר המשא ומתן. "יש נושאים רציניים על הפרק, אבל אנשי הליכוד הדליפו חלקים כדי לגרום ללחץ ציבורי ולומר לנו שצריכים להתפשר ולסיים את המו"מ", טענו גורמים ביהדות התורה. "זה לא רציני. הם יוצרים אווירת שנאה נגדנו. זה בלתי מתקבל על הדעת. אנחנו דרשנו נושאים חשובים כמו חוק הגיוס, השוואת שכר של עובדי הוראה, פתרונות דיור ותחבורה, הגדלת קצבאות. סיפורים על גנרטורים וחופים נועדו לעשות ספין על הגב שלנו".

בליכוד הגיבו: "בניגוד לפרסום בחדשות 12, הרשימה שפורסמה היא רשימת דרישות של יהדות התורה ולא הסכם שהליכוד הסכים לו. כך למשל הליכוד לא מסכים על איסור הפסקת ייצור החשמל בשבת, הרחבת החופים הנפרדים ודברים נוספים שהועלו בשיחות. כל הסכם סופי ישמור על הסטטוס קוו שהיה נהוג שנים בענייני דת ומדינה".

על פי הדיווח בישראל היום, בנושא הגיוס דורשים ביהדות התורה להעביר חוק עם נוסח חדש שלא כולל עמידה ביעדי גיוס או הטלת סנקציות במקרה של אי-גיוס ביעדים. בליכוד, לעומת זאת, מבקשים להעביר את החוק שניסחו במשרד הביטחון שכבר הובא לכנסת על ידי שר הביטחון בני גנץ ועבר רק בקריאה ראשונה. כזכור, בג"ץ אישר דחייה של החוק עד 2023.

הרב זמיר כהן קורא מדם ליבו - "זה החוק החשוב ביותר אותו יש להעביר בממשלה החדשה". צפו:

תגיות:הליכודיהדות התורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה