חם ברשת

נטלי דדון ליוסי דגן, על האיום שקיבל מארגון הטרור: "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה"

לאחר שקיבל איומים על חייו מארגון הטרור 'גוב האריות' - המשטרה הגבירה את האבטחה סביב ראש מועצת שומרון, יוסי דגן. נטלי דדון את ידיו של דגן, וקוראת לו "להמשיך במלאכת הקודש שלו"

אא

לאחר שקיבל איומים על חייו מארגון הטרור 'גוב האריות' - המשטרה הגבירה את האבטחה סביב ראש מועצת שומרון, יוסי דגן. נטלי דדון מחזקת את ידיו של דגן, וקוראת לו "להמשיך במלאכת הקודש שלו".

לפי הפרסומים בתקשורת, ארגון 'גוב האריות' פרסם קריאות בערבית וקרא לערבים להתנקש בחייו של דגן. 

תחילה פורסם כי דגן נפגע מירי שבוצע לעבר מפגינים יהודים, בהפגנה שנערכה באחד היישובים. אולם לאחר מכן התברר כי דגן היה מחוץ לרכבו באותה עת, ואף הגן בגופו על ילדים שהיו במקום.  

"ראש מועצת שומרון יוסי דגן מאויים על ידי ארגון הטרור 'גוב האריות'", פותחת דדון וכותבת בפוסט שפרסמה והפך לויראלי. "האבטחה הצמודה סביבו הועלתה לדרגה 6, הדרגה הגבוהה ביותר!

"באיזה עולם נבחרי ציבור אמורים להיות מאויימים ע"י ארגוני טרור ולמה?", היא מזדעקת, ומוסיפה: "הסיבה פשוטה, הוא פשוט עושה המון למען ההתיישבות וזה כואב להם. הבנתם את הסמנטיקה? ראש מועצה נבחר דמוקרטית עושה למען האזרחים שלו את מה שהוא נבחר, ועל כך הוא מאויים על חייו! מוגש כחומר למחשבה לכל הטוענים למדינת אפרטהייד".

בסיום הפוסט שיגרה דדון לראש מועצת שומרון חיזוקים וכתבה כך: "יוסי דגן המשך במלאכת הקודש שלך, מאחוריך בכל הכח! עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה!".

מפתיע לציין כי דגן הגיב לדבריה וכתב כי הוא אינו 'סופר' את ארגוני הטרור. "נמשיך לבנות ולפתח את השומרון עוד יותר. את הטרור מנצחים בעוצמה ובכוח".

כעת מגובה דגן כאמור על ידי שומרי ראש 24 שעות ביממה, ובד בבד הציבה המשטרה לרשותו חבלנים שמבצעים סריקות מסביב לביתו, מדי יום. 

והנה כמה תגובות מהרשת, שאף הן חיזקו את ידיו ורוחו:

 

תגיות:יוסי דגןנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה