חדשות בארץ

300 כבלי תקשורת נגנבו מרכבת ישראל, אבו מאזן תקף את ישראל: סיכום חדשות השבת

אלמונים גנבו כבלי תקשורת מהרכבת, הנהג שדרס ישראלים בבריטניה נידון למאסר ממושך והצהרה של אבו מאזן נגד ישראל. סיכום החדשות

אא

אלמונים גנבו כבלים מרכבת תל אביב ונמלטו: במהלך ליל שבת גנבו אלמונים 300 מטרים של כבלי תקשורת ממערכת האיתות של רכבת ישראל באזור להבים. בעקבות כך התעורר חשש שתנועת הרכבות במוצאי שבת תשובש, אך בינתיים התחדשה תנועתן ללא שינוי משמעותי.

בריטניה: הנהג שדרס שני ישראלים למוות נידון ל16 שנות מאסר. האסון התרחש לפני כארבעה חודשים, כשהנהג דרס את פרופ' יורם הירשפלד, מתמטיקאי מאוניברסיטת תל אביב ואת בתו נגה סלע הירשפלד בת ה-40. לטענת הנהג הוא לא הבחין בכך שפגע, אך לאחר חקירה התברר שהוא שב לזירה כדי להוציא מהרכב סימנים מחשידים, ולאחר מכן נמלט.

מלחמת רוסיה-אוקראינה: נשיא אוקראינה דיווח כי כוחות רוסיה הרסו את העיר בחמוט שבמחוז דונייצק. לטענתו "המצב נותר קשה מאוד במספר ערים בדונייצק וכן באזורים נוספים. אין אזור מגורים במקומות הללו שלא נפגע מאש ופגזים", הוא האשים.

רוסיה מואשמת בשיתוף פעולה עם איראן: שגרירת בריטניה באו"ם טענה כי רוסיה מנסה לקבל מאיראן כלי נשק, ביניהם טילים בסילטיים. לטענתה של השגרירה, מציעה רוסיה לאיראן שתעניק לה רמה חסרת תקדים של תמיכה טכנית וצבאית.

רעידת אדמה בפיליפינים: רעידת אדמה שעוצמתה הגיעה ל-6.1 הורגשה השבת בעיר מינדנאו שבמערב הפיליפינים.  עומק הרעידה היה כ-60 קילומטרים.

אבו מאזן תקף את ישראל: אבו מאזן, יו"ר הרשות הפלסטינית נאם בפסגת מנהיגי ערב וקרא שלא לשתף פעולה עם הממשלה שתקום בישראל. הוא גם הזמין מדינות אחרות להתגייס יחד כדי להכריז חרם על יו"ש, והזכיר את העובדה שהחלטת האו"ם קבעה כי ההתנחלויות ביו"ש נוגדות את החוק.

הסוף לשלטון ארדואן: נשיא טורקיה, ארדואן יצא בהצהרה על כך שהוא מתכוון בעתיד לפרוש מהפוליטיקה. הוא עדכן "הבחירות ב-2023 יהיו הבחירות האחרונות שלי".

התחזית: לאחר שבת נעימה צפויה תחילתו של השבוע הקרוב להיות ללא שינוי משמעותי. מחר (ראשון) יהיה בהיר עד מעונן חלקית, ביום שני ימשיך להיות מעונן חלקית עד מעונן, ואילו בשלישי תחול ירידה בטמפרטורות והן יהיו רגילות לעונה. צפויים במהלך היום גשמים מקומיים וייתכנו סופות רעמים בודדות.

תגיות:אבו מאזןרכבת ישראלסיכום חדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה