חדשות בארץ

שלושה מחבלים חוסלו במהלך חילופי אש בג’נין

חילופי אש כבדים התפתחו הלילה במהלך פעילות צה"ל בג'נין לצורך מעצר מבוקשים. כתוצאה מהירי נהרגו שלושה מחבלים. שלושה מבוקשים נוספים נעצרו

  • י"ד כסלו התשפ"ג
(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

חילופי אש בג'נין: כוחות מיוחדים של צה"ל נכנסו לפנות בוקר (חמישי) למחנה הפליטים בג'נין כדי לעצור מבוקשים. במהלך הפעילות התפתחו חילופי אש כבדים במקום, כאשר מחבלים ירו לעבר לוחמי צה"ל. הלוחמים השיבו בירי, וכתוצאה מכך נהרגו לפחות שלושה מחבלים, ומספר מחבלים נוספים נפצעו.

בנוסף עצרו כוחות צה"ל בכפר סילוואד שבאזור רמאללה את אביו ואחיו של המחבל שביצע אתמול את ניסיון פיגוע הירי ליד עפרה שבבנימין, כאשר ירה לעבר מוצב צבאי בשער האחורי של היישוב. בחסדי שמים לא היו נפגעים. המחבל נמלט לכיוון הכפר עין יברוד. כוח צה"ל מגדוד שמשון של חטיבת כפיר ביצע ירי לעבר הרכב של המחבל - שהמשיך בנסיעה.

במהלך המרדף הבחין החשוד בלוחמים, יצא מהרכב וירה לעברם, הכוח השיב בירי וחיסל את המחבל. בצה''ל אומרים כי המחבל שנוטרל חשוד במעורבות במספר פיגועים בימים האחרונים.

יממה קודם לכן התרחש פיגוע ירי נוסף, כאשר מחבלים פתחו באש לעבר רכב ישראלי מדרום לקריית ארבע. על פי הדיווח, לאחר הירי ניסו המחבלים לחסום את דרכו של הישראלי. הוא הצליח להימלט ודיווח על הפיגוע לכוחות הביטחון.

תגיות:מחבליםג'ניןצה"לטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה