חדשות בארץ

בדרך לממשלה: הושג סיכום תפקידים בין הליכוד וש"ס

על פי ההסכמות שהושגו, יו"ר ש"ס אריה דרעי יכהן במחצית הראשונה של הקדנציה כשר הפנים והבריאות, ובחלקה השני יעבור למשרד האוצר

חתימת ההסכםחתימת ההסכם
אא

הליכוד וש"ס חתמו הלילה (חמישי) על מסמך המפרט את התפקידים שתקבל ש"ס בממשלה הקרובה. בכך השלים הליכוד חתימת הסכמי תפקידים מול כל השותפות הקואליציוניות – שלב ראשון בדרך להקמת ממשלת נתניהו השישית.

על פי הסיכום שהושג, במחצית הראשונה של כהונת הממשלה יכהן יו"ר ש"ס אריה דרעי כשר הפנים והבריאות, ובחלקה השני של הקדנציה יכהן כשר האוצר.

בנוסף, ש"ס תקבל את המשרד לשירותי דת ואת משרד הרווחה והביטחון החברתי. שני שרים נוספים מטעם המפלגה יכהנו כשר במשרד החינוך וכשר במשרד הפנים. דרעי יכהן כמשנה לראש הממשלה לאורך כל תקופת כהונת הממשלה.

בהודעה מטעם הליכוד צוין, כי עד לחתימת ההסכם הקואליציוני המלא יסוכמו הסמכויות הנוספות הקשורות למשרדים שתחת אחריות ש"ס.

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, מסר: "אני מודה לשותפי הרב אריה דרעי על גיבוש ההסכמות. הלילה השלמנו צעד נוסף בדרך להקמת ממשלת ימין שתפעל לטובתם ורווחתם של כלל אזרחי מדינת ישראל".

יו"ר ש"ס אריה דרעי: "אני מודה לשותפי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ולצוותי המשא ומתן על ההגעה לסיכום בענין התפקידים. מדובר בצעד ראשון בדרך להסכם קואליציוני כולל, ובעזרת השם נקים ממשלת ימין".

"תנועת ש"ס כמפלגה החברתית בכנסת עמדה על ההתחייבות מהבחירות ותשרת את הציבור במשרדים החברתיים ביותר, בין היתר במשרדי הפנים והפריפריה, הבריאות והרווחה כדי לממש את המדיניות החברתית של תנועת ש"ס עבור אזרחי ישראל. היום צוות המו"מ של ש"ס המשיך בדיונים עם צוות המו"מ של הליכוד בנושאים האידיאולוגיים והערכיים הנוגעים לחינוך, זהות יהודית, חיזוק המסורת ושמירת השבת במרחב הציבורי".

תגיות:הליכודש"סאריה דרעיבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה