חדשות בארץ

שמעו קולות בכי וקראו למשטרה: ילד בן שלוש שנשכח בגן בצפת - חולץ בנס

שני אזרחים עירניים חילצו פעוט בן שלוש - שנשכח בטעות בגן בצפת. זהו המקרה השני תוך פחות מחודש, של רשלנות צוות בגן ילדים

אא

מקרה שני של רשלנות בגן ילדים - תוך פחות מחודש: פעוט בן שלוש שנשכח בגן ילדים בצפת - חולץ בנס על ידי ניסים חדד, אזרח עירני שעבר במקום. 

חדד שחזר את רגעי האימה שבהם שמע קול בכי מחצר הגן: "עברתי עם כלב הפיטבול שלי. היו רעשים בתוך הגן, חשבתי חתולים. הוא משך אותי לשם, ובסוף שמעתי ילד בוכה. ניסיתי לאתר אותו, לא מצאתי אותו. התקשרתי למשטרה. הם באו, לא מצאו אותו. אחר כך באו זק"א. הילד היה בסדר גמור, חוץ מהבכי. 

"אחר כך ראיתי אותו בתחנת משטרה אוכל סופגניות, קרמבואים וכל הדברים האלה. מה שאני הבנתי, שאמרו שהוא נמצא בהסעה, והוא לא היה בהסעה. שעה וחצי שעתיים, הוא היה זרוק בוכה בתוך הגן לחינוך מיוחד, חשוך".

לדברי חדד, החושך בצפת מתחיל בחורף כבר בשעה 16:30: "מרוב שאלות של כוחות הביטחון, התחלתי להגיד לעצמי שאולי דמיינתי - אבל יצר העקשנות ששמעתי משהו.

"המשכתי לעמוד שם עד שעבר אזרח, יצא ממכולת. אמרתי לו 'תעשה לי טובה, אני לא יכול להיכנס לגן. יש שם ילד שאם הוא יראה את הכלב הוא ייבהל עוד יותר". כך למעשה הצילו השניים את הילד הבוכה, בחסדי שמיים - כשהוא בריא ושלם. 

מקרה זה מצטרף למקרה חמור לא פחות, שאירע לפני פחות מחודש - שבו עובדת בגן בהוד השרון נחקרה לאחר שהשאירה חומר ניקוי בבקבוקים של תינוקות במעון שבו עבדה, ופעוטות ששתו מהבקבוקים הללו אושפזו בבית החולים. אחת האמהות סיפרה כי התריעה על העובדת הזו, סייעת במקצועה, כשהתגלו כמה וכמה בעיות איתה.

תגיות:צפתגן ילדיםרשלנותחילוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה