חדשות בארץ

עין לא נותרה יבשה | עופר אוחנה: "לא האמנתי שאצליח להיות בחתונה של רוני"

חתונה מרגשת במיוחד לא הותירה אף עין יבשה: עופר אוחנה, שנפצע קשה בפיגוע הירי בקריית ארבע, הוביל את בתו הבכורה לחופה: "כמה ניסים וכמה חסדים בורא עולם עשה איתי"

  • י"ג כסלו התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

עופר אוחנה, שנפצע קשה לפני קצת יותר מחודש, בפיגוע הירי בקריית ארבע, הוביל אמש (שלישי) את רוני בתו הבכורה לחופתה. בשבועות האחרונים עובר עופר שיקום ממושך בבית החולים, ובני המשפחה כבר חשבו לקיים את החתונה במחלקת השיקום.

"אני סופג צרור של ירי. אני חוטף כדור ביד וכדור בבטן ומצליח לתפוס מחסה", שחזר עופר ל'כאן 11' את הפיגוע הקשה. "לא האמנתי שאני אצליח להיות בחתונה, במיוחד לאחר שהייתי מורדם ומונשם".

אוחנה (50), דמות מוכרת בקרית ארבע ומתנדב ''הצלה ללא גבולות'', נפצע בסוף אוקטובר מירי מחבל כשהגיע לטפל בפיגוע שבו נרצח רונן רחמים הי"ד. המחבל, שחזר לזירה, פתח באש על אוחנה ופצע אותו באורח קשה. אוחנה הובהל לבית החולים בירושלים שם הצליחו להציל את חייו.

לפני החופה שיתף עופר את הנוכחים ברגעים הקשים שעברו עליו: "הרגעים שבהם איבדתי את הדבר הבסיסי ביותר, לנשום בכוחות עצמי. רגעים של חושך אדיר. רגע אחרי רגע אני נזכר בפיגוע, ומבין כמה ניסים וכמה חסדים בורא עולם עשה איתי". האורחים לא יכלו לעצור את הדמעות.

נציין כי בתו של עופר, רוני, נישאה לאלדד, שאיבד את אביו אשר חסנו הי"ד בפיגוע דריסה ליד חברון לפני 7 שנים. עופר, אבי הכלה, הוא הראשון שהגיע לזירה, וטיפל בחסנו שמת בידיו. לפני החופה פנה עופר לחתנו החדש ואמר לו בדמעות: "אלדד, אני רוצה להגיד לך, שניסינו לעשות הכל בדקות הארוכות להחיות את אביך לא הצלחנו".

לאורך שעות ארוכות רקדו האורחים עם עופר, הודו על הנס הגדול, חגגו הקמת בית חדש בישראל, ועוד בית אחד שניצל. 

תגיות:חתונהעופר אוחנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה