סיון רהב מאיר

"החופה פתוחה מכל צדדיה. כך גם הבית שלכם צריך להיות – בית של חסד"

עופר אוחנה, שנפצע אנושות בפיגוע בחודש שעבר, יצא משיקום לחופתה של בתו עם בנו של אברהם חסנו הי"ד שנרצח לפני שבע שנים בפיגוע: "בית של חסד מתחבר לבית של חסד"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

עופר אוחנה, שנפצע אנושות בפיגוע בחודש שעבר, יצא משיקום הישר לחופה של בתו. אחד האורחים בחתונה המיוחדת הזו, הרב חברון שילה, ראש הישיבה התיכונית "אור עתניאל", כתב כך:

"זכיתי להשתתף בחתונה של הילדים של שניים מגדולי הדור. אולי לא שמעתם עליהם, בטח לא קראתם את הספרים שכתבו, כי הם גדולי הדור במשהו אחר. גדולי הדור בגמילות חסדים.

עופר אוחנה הוא איש חברון. נהג אמבולנס, חובש, איש של הצלת חיים. לפני כחודש, בפעם המי יודע כמה, זינק עופר מביתו כדי להציל חיים בפיגוע, וכדורי המחבל פצעו אותו אנושות. הוא החל מאבק ארוך, הוא עדיין חבוש, אבל הוא עומד על רגליו. אז מה אומר אבא פצוע לבתו ולחתנו מתחת לחופה?

הוא פתח בתודה לה' על הנס האישי, ואז אמר לכלה ולחתן: החופה פתוחה מכל צדדיה. כך גם הבית שלכם צריך להיות. תקימו בית של חסד, שבו לפני שמתיישבים לאכול בודקים אם יש את מי להזמין. בית שממשיך את החסד של אברהם אבינו.

בתו של עופר התחתנה עם בנו של אברהם אשר חסנו הי"ד, שנהרג לפני שבע שנים בפיגוע. ברור לי שאם היה כאן, זה בדיוק מה שהיה רוצה שיגידו לבנו ולכלתו.

שלוש שנים ניהל אברהם ז"ל את המטבח בישיבה התיכונית שלנו, 'אור עתניאל'. הוא לכאורה אחראי על האוכל, ואני לכאורה אחראי על החינוך. רק לכאורה. כי הוא היה אחד מגדולי הדור בחסד ונתינה. כמה תשומת לב לתלמיד שאיחר לארוחה, לאיש צוות שלא הספיק לאכול, למי שחולה, למי שיש לו שמחה. ותמיד בסוף היום, הוא לא היה מסוגל לזרוק את האוכל. הוא אסף אותו במסירות למען משפחות נזקקות.

אז החלמה מהירה, עופר. ומזל טוב, אלדד ורוני. בית של חסד מתחבר לבית של חסד. שנזכה כולנו לחסד עליון ממרום".

(מתוך הפייסבוק של סיון רהב מאיר)

תגיות:סיון רהב מאירחתונהגמילות חסדיםעופר אוחנהאברהם חסנו הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה