פוריות

"המסע אלייך היה סבוך וארוך": אילנית לוי בפוסט יום הולדת מרגש לבתה בת השנה

גם אילנית לוי לא ידעה שבסוף מסע מפרך וקשה - היא תזכה להגשים את החלום בגילה, ולהיפקד בילדים. הנס שלה הוא הוכחה לכל מי שמחכה, שהכל יכול להיות אפשרי כשהקב"ה רוצה בכך. זה מה שהיא כתבת לאחרונה, לרגל יום הולדת שנה לבתה אריאה: "לא מצליחה להיזכר אפילו, איך החיים נראו לפנייך. איך אני הייתי לפנייך"

אא

 

הפוסט המלא: 

"יום הולדת שנה. מזל טוב נס גלוי שלנו. לפני שהגעת, היו בי כל כך הרבה פחדים וסימני שאלה - מה יהיה? מה עושים? איך מסדרים מחדש את החיים. ואמאל'ה, אני לא זוכרת כלום מליאם ואלין. 

והיום, אחרי שנה, לא מצליחה להיזכר אפילו, איך החיים נראו לפנייך, איך אני הייתי לפנייך. איך עברה שנה, איך?!

איך זה תמיד קורה עם הזמן, שהוא טס לנו כל כך מהר - אבל מצד שני, כאילו עברו חיים שלמים מאז שהגעת. אומרים שעם כל ילד מתרחב הלב. אני מרגישה שאני מסתובבת בעולם עם שלושה לבבות מפוצצים באהבה. 

המסע אלייך היה סבוך וארוך, ותמיד כשרציתי להתעודד, אמרתי לעצמי - הנשמה שרוצה להגיע אלינו, נותנת שם 'פייט' והיא לא תיתן לאף אחד אחר להגיע במקומה. תודה לך טהורה שלי, שנלחמת שם למעלה - ובחרת. בנו מכולם. 

אני אוהבת, מכורה, שרופה, מאוהבת. מזמן הבנתי שאין מילה שיכולה להסביר את זה בכלל. את אולי עוד לא יודעת, אבל יש לך את האחים הכי מדהימים בעולם, באמת שלא יכולת לבקש יותר טוב מזה. אנחנו נהיה תמיד המגן,המצפן,החומה,המעטפת - כל צורה שתבקשי אותנו, אנחנו איתך ובשבילך לעולמים!!!! בבקשה אלוקים שאצליח לזכור כל שנייה שלך גדלה, מתהווה, והופכת להיות אדם בפני עצמו.

"כבר אומרת לך, זה יקח לי זמן לשחרר. עם אחים שלך אני עדיין מנסה להבין איך עושים את זה. מזל טוב מלכת העולם שלנו".

כידוע, הדרך של אילנית להריון המיוחל - לא הייתה פשוטה. למעשה, לקח לה קרוב לשנתיים להיקלט להריון.

"בפעם הראשונה שהייתי בהריון הייתי בת 21 וכניסה להריון נחקקה אצלי כעניין פשוט. את רוצה להיכנס להריון? את נכנסת להריון", אמרה בראיון ל'ווינט'. אבל עובר חודש ועוד חודש, ואת לא בהיריון. מצד שני, תת־המודע עושה בך מה שהוא רוצה, ואני יכולה להיות אחראית רק על המודע שלי, אז הסטרס היה שם. ידעתי שבגילי זה לא יהיה קל, קראתי המון על היריון בגיל מאוחר ומה הסיכונים, אבל האמנתי שאם אחשוב חיובי, ההיריון יבוא מהר, כי מחשבה יוצרת מציאות. אלירז למד ממני את המנטרה ואימץ אותה חזק. הוא היה הכי מרגיע, וגם אני שיחקתי אותה בסדר בקול רם, אבל בתוכי הייתה בי חרדה - למה זה לא קורה. היו בדרך מלא אכזבות. זה משהו שהיה חדש לי".

ומה הרשת מאחלת לאריאה? לפניכם כמה מהתגובות היותר מרגשות שאספנו:

לכתבות נוספות בנושא:

'תפילת חנה' בראי הפוריות: בתוך העצב הגדול, בתוך החושך הגדול - חנה לא שוכחת להתפלל

רביעייה נולדה לשליחי חב"ד בארגנטינה: "הרגשתי שותף של הקב"ה - ארבע פעמים"

תגיות:בתאילנית לויאילנית לוי שדהאריאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה