חדשות בארץ

נתניהו: "לפיד וגנץ מפזרים הפחדות שקריות"

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, מתח ביקורת על ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ: "לא מקבלים את תוצאות הבחירות. לפיד מנהל מסע של דה-לגיטימציה נגד בחירת העם"

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, התייחס היום (שני) לביקורת בשמאל על ההסכמים שנחתמו בין הליכוד ובין מפלגות הציונות הדתית ונעם: "לפיד וגנץ לא מקבלים את תוצאות הבחירות ומפזרים הפחדות שקריות נגד ממשלה שנבחרה על ידי רוב הציבור", כתב בפייסבוק.

"לפיד, שהקים ממשלה מסוכנת עם האחים המוסלמים, שבר שיאים במינוי מקורבים ובח"כים נורווגים וחתם על הסכם הכניעה לחיזבאללה, מנהל בימים אלה מסע של דה-לגיטימציה נגד בחירת העם", הוסיף נתניהו. "אנחנו נחושים למשול ולבצע את המדיניות שלשמה נבחרנו לטובת כל אזרחי ישראל. במשך 20 שנה הובלתי באחריות את מדינת ישראל קדימה בכל התחומים – וכך אעשה גם הפעם".

בהמשך הגיב נתניהו לטענות שהשמיעו מבקריו משמאל נגד ההסכמים הקואליציוניים: "הנה העובדות מול השקרים: 'משרד הביטחון יפורק' – שקר. המינהל האזרחי מהווה פחות מאלפית האחוז ממשרד הביטחון, והוא יישאר במשרד הביטחון".

"'משרד החינוך יועבר לידי אבי מעוז' – שקר. אבי מעוז יעסוק רק בהתקשרויות חיצוניות של משרד החינוך שמהוות כאלפית האחוז מתקציב החינוך, ויפעל בכפוף לראש הממשלה. משרד החינוך ימשיך לקבוע את תוכנית הלימודים".

"'הממשלה תפעל נגד להט"בים' – שקר. לא נפגע בזכויותיהם של להט"בים ונשמור על הסטטוס-קוו בענייני דת ומדינה. 'ליברמן: ההמנון ישונה'. נו, באמת".

"אל תאמינו לשקרים ולהפחדות", סיכם נתניהו. "שתפו את האמת".

מוקדם יותר מתח לפיד ביקורת חריפה על נתניהו, וקרא לליכוד לבטל את ההסכם הקואליציוני עם מפלגת נעם. "בנימין נתניהו יודע כבר שהוא עשה טעות קשה כשהוא נתן לאבי מעוז שליטה בתוכניות החינוכיות שנכנסות לבתי הספר של הילדים שלנו", אמר בפתח ישיבת סיעת יש עתיד בכנסת. "הוא רק לא יכול לחזור בו, כי הוא חלש והם הבינו שאפשר לסחוט אותו בגלל המשפט שלו".

"אז אני פונה מפה לליכוד, יש שם עדיין אנשים עם אחריות לאומית. אני קורא להם – תחזרו בכם. תבטלו את ההסכם עם מעוז. אתם לא יכולים לעשות את זה לילדי ישראל ולא להורים שלהם. עשיתם טעות, אתם מודים שעשיתם טעות – תתקנו".

"נתניהו אמר השבוע, שהעובדה שאני קורא לראשי הרשויות לא לשתף פעולה עם מעוז היא המרדה. אין גבול לחוסר הבושה של האיש הזה", הוסיף לפיד. "אם אתה חושב שמה שאמרתי בימים האחרונים היא המרדה, יש לי חדשות בשבילך – עוד לא ראית כלום. רק התחלתי".

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) הגיב על דבריו של לפיד: "מי אתה שתפנה אלינו בכלל? כדאי שתפנה לחברים שלך לגוש השיסוי, ויחד תעשו חשבון נפש. העם זרק אתכם לירכתי האופוזיציה, ומשם בעזרת השם לפח האשפה של ההיסטוריה. ואם אשתמש במטבע הלשון שהשתמשת בו בנוגע להמרדה ולהסתה שלך, אומר זאת כך: אם מינוי אבי מעוז מציק לך, עוד לא ראית כלום".

תגיות:יאיר לפידבני גנץבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה