חדשות בארץ

מהיום: לוחמי מג"ב מחליפים את לוחמי צה"ל במחסום שועפאט

בהתאם לסיכום של מפכ"ל המשטרה ומפקד מג"ב עם הרמטכ"ל, לוחמי מג"ב החליפו את לוחמי צה"ל באיוש מחסום שועפאט. במהלך היום נתפס תושב מחנה הפליטים שועפאט במחסום עם רובה M-16 ומחסנית תואמת

  • י' כסלו התשפ"ג
מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן (צילום: דוברות המשטרה)מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן (צילום: דוברות המשטרה)
אא

חודשיים לאחר הפיגוע במעבר שועפאט שבירושלים, לוחמי מג"ב החליפו היום (ראשון) את לוחמי צה"ל באיוש המחסום, וזאת על פי הסיכום שהושג בין מפכ"ל המשטרה ומפקד משמר הגבול ובין הרמטכ"ל.

מוקדם יותר היום, בפעילות שגרתית של לוחמי מג"ב עוטף ירושלים במעבר ולוחמי המעברים של גדוד ארז במעבר שועפאט, עצרו לוחמי המעברים רכב לבדיקה. במהלך הבדיקה תפסו לוחמי צה"ל בתא המטען של הרכב נשק מסוג M-16 ומחסנית תואמת.

החשוד, בן 21 תושב מחנה הפליטים שועפאט, הועברו לחקירה במשמר הגבול.

כאמור, בהתאם לסיכום של המפכ"ל ומפקד מג"ב עם הרמטכ"ל, סיימו את פעילותם במעבר לוחמי גדוד המעברים של צה"ל אשר הוחלפו בלוחמי משמר הגבול. בהודעה משותפת למג"ב ולצה"ל הודגש כי "האחריות הפיקודית והמבצעית במעבר הייתה ונשארה של משמר הגבול, האחריות לטיפול באמצעים טכנולוגיים ובסל אמצעים נוספים למעבר היא של צה"ל".

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, ביקר במהלך היום במעברי מג"ב עוטף ירושלים יחד עם מפקד מג"ב עוטף ירושלים, תת-ניצב עמרם נידם, ועם מפקד גדוד ארז, סא"ל חגי סין איציק.

"לוחמי המעברים של גדוד ארז ביצעו פעילות מקצועית וסייעו למשמר הגבול ומשטרת ישראל בתפיסת עבריינים ודרושי חקירה רבים", אמר כהן. "היום, כחמש דקות לסיום התעסוקה של הגדוד במעבר שועפאט, תפסה לוחמת נשק M-16 שעלול היה להגיע לגורמי טרור או גורמים פליליים. סיום מוצלח לתעסוקה מקצועית וערכית רבת שנים. משמר הגבול יתפוס את המחסום ויבצע פעילות עומק על מנת לאפשר מרקם חיים וביטחון לאזרחים במדינה".

תגיות:מג"בצה"למחסום שועפאט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה