חדשות בעולם

ויראלי: ישראלי הציל את בתו הפעוטה מזאב ערבות שתקף אותה באלימות

אריאל אליהו - ישראלי שמתגורר בלוס אנג'לס עם רעייתו שירה - הפך לגיבור היום בתקשורת האמריקנית, לאחר שהסתער על זאב ערבות שתקף את בתו הפעוטה, ובחסדי שמיים, הצליח להבריח אותו מהמקום

אא

אריאל אליהו - ישראלי שמתגורר בלוס אנג'לס עם רעייתו שירה - הפך לגיבור היום בתקשורת האמריקנית, לאחר שהסתער על זאב ערבות שתקף את בתו הפעוטה, ובחסדי שמיים, הצליח להבריח אותו מהמקום. 

התקיפה המפחידה אירעה בזמן שאריאל אסף את בתו מהגן, ונכנס לשנייה לרכב כדי להכניס את הצעצועים שלה. בסרטון שפורסם בתקשורת האמריקנית נראית הפעוטה כשהיא צועדת מספר צעדים מהמכונית בזמן שאביה בתוכה, כשברגעים אלו ממש קופץ עליה משומקום זאב ערבות, ומושך במעילה. 

אליהו, ששמע לפתע את בתו צורחת בצרחות אימה, תפס אותה בידיו במהירות, תוך שהוא צועק על הזאב "לך מכאן", ואף משליך עליו אבן בחוזקה ומרחיק אותו מהם. 

בראיון שנעשה עמה מאוחר יותר סיפרה שירה אשתו כי כששמע את בתו צועקת, הוא חשב שהיא נפלה. "הוא רץ לעברה ורק אז ראה את הזאב. היו לה הרבה שריטות על רגל שמאל, אז הלכנו לבית החולים והיא קיבלה זריקה נגד כלבת. גם הפנים שלה קצת נשרטו", אמרה אמה. 

תושבים נוספים שהתראיינו לאחר התקרית סיפרו כי זה כמה וכמה פעמים ביקשו מהרשויות לטפל בבעיית הזאבים, לאחר שהתופעה אירעה מספר פעמים בעבר. 

תגיות:אבגיבורזאבמדהיםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה