חדשות בארץ

כוכבת הילדים מיקי מוכתר מוחה על פרשת התעללות בגן מושב: "מי ישמור על הילדים?"

"הווטסאפ שלנו מלא בהקלטות זוועה": כוכבת הילדים מיקי מוכתר מוחה על פרשת ההתעללות שהתגלתה לאחרונה בגן ילדים במושב עזריה, ומבטיחה להגיע לכל הגנים שבהם הילדים חסרי האונים עוברים התעללות

אא

זה שלוש שנים שכוכבת הילדים מיקי מוכתר - פעילה במטה המאבק למען ילדים נפגעי התעללות. 

בסרטון שהעלתה השבוע לרשתות החברתיות סיפרה מיקי על פרשת התעללות שלדבריה התרחשה במעון במושב עזריה, ואמרה כך: "הוואטסאפ שלנו מלא בהקלטות זוועה. שלוש שנים שאנחנו נלחמים וזועקים, ולצערי זה הפך לדבר שבשגרה. חייבת להגיד רגע משהו: מאתמול אני קורסת מהודעות מרוב הלם מהפרשה שחשפנו".

לצד תמונה של חמשת אנשי הצוות שחשודים בהתעללות בגן המושב, הזדעקה מיקי ואמרה כי יש מקרים רבים של התעללות בפעוטות, ש"לא ידועים לנו, כי הם עוד לא נחשפו על ידי התקשורת. "אתם יודעים כמה פרשות כאלה יש שאף אחד לא יודע עליהן, לא שומע עליהן? "לצערי, כל יום יש כמה כאלה. שתדעו שיש עוד המון-המון כאלה, לצערי, והורים שעוברים גיהינום. נשבעת לכם, לא יודעת איך הן, הגננות המתעללות, לא מפחדות. כל יום מגיעות אלינו הקלטות. זו מכת מדינה. מי ישמור על הילדים?".

את דבריה סיימה מוכתר באיחול לבבי, ובתפילה: "אני מאחלת לילדים שלנו שיהיו בידיים טובות, יש הרבה כאלה. אני מקווה בשביל הילדים שלנו, וזו הברכה הכי גדולה שאני יכולה לאחל להם - שיהיו בידיים טובות. ומי שלא בידיים טובות - אנחנו נגיע לכולם", הבטיחה. 

תגיות:התעללותמיקי מוכתרילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה