מעניין

פנסיונר גילה שזכה בפרס עתק של... 52 מיליון. למה לקח לו שבוע לקחת את הפרס?

עד כמה פועלת ההשגחה הפרטית בעולם? נדמה שהסיפור שלפנינו הוא דוגמה קלאסית לכך ש'מה ששלך - יגיע עד אליך'

אא

עד כמה פועלת ההשגחה הפרטית בעולם? נדמה שהסיפור שלפנינו הוא דוגמה קלאסית לכך ש'מה ששלך - יגיע עד אליך': פנסיונר זכה לפני יותר משבוע בפרס ענק של 52 מיליון ש"ח בדאבל לוטו.

"תמיד הרגשתי שיום יגיע ואני אזכה בפרס משמעותי בלוטו", סיפר הפנסיונר בהתרגשות לנציגי מפעל הפיס, שהתרגשו ביחד איתו. "זה כמה שנים שאני נוהג לשלוח את הטופס רק כשיש פרס גבוה, והמספרים שלי הם לא עם משמעות מיוחדת. אני נותן למכונה להחליט בשבילי".

נציגי מפעל הפיס ביקשו ממנו לספר להם כיצד גילה שהוא הזוכה בפרס, והפנסיונר סיפר עם דמעות בעיניים כי היה ביום של סידורים בחוץ, ועשה דברים שגרתיים. כשחזר הביתה החליט להיכנס לאתר של מפעל הפיס כדי לבדוק מהם המספרים הזוכים, ואז הבין בעצם שהכרטיס שבידיו הוא הכרטיס הזוכה בפרס הגדול. "דבר ראשון שעשיתי זה להתקשר לאשתי", סיפר הפנסיונר. "מאוד התרגשתי כשאמרתי לה שאנחנו הזוכים, וגם היא מאוד התרגשה. בדקנו את הטופס שוב ביחד, והחלטנו שנחכה עם ההגעה למפעל הפיס עצמו - כדי לעכל את הזכייה. לא היינו בטוחים בוודאות בכמה זכינו. גם עכשיו קשה לנו לעכל".

עוד סיפר הפנסיונר הנרגש כי הוא ורעייתו יקדישו את הכסף לילדיהם ונכדיהם, וימשיכו לנהל אורח חיים צנוע. "לא נראה לנו שנשנה את הרגלי החיים שלנו. אנחנו אוהבים את החיים הצנועים והמחושבים שלנו כמו שהם, והשנה הילדים שלנו יקבלו מתנות חנוכה קצת יותר יקרות ומכובדות".

תגיות:פרסמיליוןפנסיונר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה