חדשות בארץ

המפכ"ל שיבח את השוטרים: "מחבל הרוג – זה מה שאני רוצה לראות"

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי שוחח עם שני השוטרים שנטרלו את המחבל בפיגוע הדריסה בבנימין ושיבח את פעילותם: "במבחן התוצאה מחבל הרוג – זה מה שאני רוצה לראות"

  • ה' כסלו התשפ"ג
אא

(קרדיט: דוברות המשטרה)

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, שוחח בצהריים (שלישי) עם שני השוטרים שנטרלו את המחבל שביצע הבוקר את פיגוע הדריסה בגזרת בנימין ושיבח את פעילותם. בפיגוע בצומת כוכב יעקב נפצעה חיילת באורח בינוני-קשה.

שבתאי דיווח על הפיגוע במהלך כנס המפכ"לים, בו מארחת השבוע משטרת ישראל 45 משלחות של מפכ"לים מ-34 מדינות. תוך כדי הכנס הוא שוחח עם השוטרים, רס"ל דוד יואל ורס"ב מנשה נפתלי ממחוז ש"י, ואמר להם: "עשיתם פעילות מצוינת. הזיהוי הראשוני שלכם על רכב חשוד עוד לפני שידעתם על האירוע ואחר כך הקישור לאירוע עצמו, ובמבחן התוצאה מחבל הרוג – זה מה שאני רוצה לראות".

בהמשך התייחס המפכ"ל התייחס לפעילות השוטרים בזירה: "אני רוצה להביע את הערכתי לשוטרים על חתירה למגע, דבקות במשימה, על מקצועיות שבסופו של דבר חיסלו את המחבל שביצע את הפיגוע. זה מה שאנחנו מצפים מהשוטרים שלנו. השוטרים פעלו כמצופה וכנדרש משוטרים במשטרת ישראל. נמשיך לבצע פעילות בכל רחבי הארץ, פעילות התקפית למניעה וסיכול ככל שנדרש וככל שניתן. אני רוצה לאחל החלמה מהירה לחיילת שנפגעה בפיגוע".

תגיות:משטרת ישראלפיגוע דריסהיעקב שבתאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה