חדשות בארץ

אלחנן שנפצע קשה בפיגוע בירושלים שוחרר מבית החולים: "הפיצוץ היה עוצמתי וחזק"

הנס של אלחנן: נפצע קשה בפיגוע התופת בירושלים – ושוחרר מבית החולים. על אריה שצ'ופק הי"ד: "הבחור הכי שמח בישיבה, אוהב לעזור ואוהב ללמוד"

  • ד' כסלו התשפ"ג
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

אלחנן ביטון בן ה-16, שנפצע באורח קשה בפיגוע התופת בירושלים, שוחרר אתמול (ראשון) לביתו מבית החולים שערי צדק, כשמצבו טוב.

בראיון ל'כיכר השבת' אמר אלחנן כי הגיע למקום הפיגוע 20 דקות לפני הפיצוץ: "חשדתי בערבי אחד שעמד מולנו הסתכלתי סביבי, היה נראה לי חשוד אבל לא ראיתי כלום. המשכנו לדבר, ופתאום התפוצצה הפצצה. הפיצוץ היה עוצמתי וחזק".

חברו הטוב של אלחנן הוא אריה שצ'ופק הי"ד, שנרצח בפיגוע, כאשר שהו זה לצד זה והמתינו להסעה שתוביל אותם לישיבה: "היה בחור טוב, היה הכי שמח בישיבה, תמיד רוצה לעזור", ספד אלחנן בכאב. "הוא היה בחור שאוהב לעזור ואוהב ללמוד, אהוב על כולם. ניסיתי לסחוב אותו לצד אבל מיד הבנתי שהוא כנראה נהרג במקום".

הצוותים הרפואיים והסיעודיים נפרדו מאלחנן: "אנו מברכים ושמחים על ההחלמה הטובה של אלחנן מפצעיו ומאחלים לו הרבה הצלחה בדרך ורפואה שלמה". הצוות הוסיף כי אלחנן סבל מפציעות רבות בגופו עקב רסיסים שחדרו לגופו בעת הפיצוץ. הוא עבר מספר ניתוחים על ידי צוות יחידת הטראומה. בעזרת ה' יוכל אלחנן לשוב לפעילות מלאה".

במשפחת ביטון הודו לצוות הרפואי ואמרו כי "אלחנן עבר אירוע לא פשוט, אך הגיע לטיפול במקום עם שליחים טובים שנתנו מעטפת טיפולית שסייעה רבות בהחלמה הטובה. אנו מודים לרופאים ולאחיות המסורים על עבודת הקודש שהם עושים".

תגיות:ירושליםפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה