חדשות בארץ

"בלב פצוע ומדמם": אלמנתו של נרצח הפיגוע במכתב קורע לב

אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה דימנטמן הי"ד, פונה בתחנונים לראש הממשלה המיועד ולראשי מפלגות הימין: "אני כבר שילמתי את המחיר"

  • ד' כסלו התשפ"ג
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח בפיגוע ירי ביציאה מחומש לפני כשנה, מבקשת מראשי מפלגות הימין לבטל את החוק ולתקן את העוולות של הממשלה היוצאת שפעלה להתנכל לישיבה בחומש.

"אדוני ראש הממשלה המיועד, ראשי סיעות הימין. לפני קרוב ל-12 חודשים, איבדתי את אהוב ליבי, בעלי היקר, יהודה, שנרצח באישון לילה על ידי מחבל נתעב", פתחה אתיה את מכתבה. "יהודה שלנו נלקח מאיתנו, ממני ומבנינו הקטן והמתוק דוד. הסיבה שבגללה היה חשוב כל כך למחבלים לרצוח דווקא אותו הייתה שהם רצו לעצור את לימוד התורה שלו בחומש והחזרה לצפון השומרון. הם רצו לפגוע בהתיישבות היהודית בכל מקום, ובטח ובטח בהתיישבות בצפון השומרון שהפכה בשנים האחרונות להיות הסמל של השיבה לארצנו.

אתיה מבקשת לבטל את חוק ההתנתקות מצפון השומרון, מיד עם כינון הממשלה: "אדוני ראש הממשלה המיועד - חיכינו להחליף את הממשלה הרעה שגנבה את כסאה בערמה, והנה אתה כאן מחדש. אני מבקשת ממך, מתחננת, אל תיתן לנו לכאוב עוד יותר. אנחנו לא רוצים לראות יותר את המראות הקשים שהממשלה הנפשעת האחרונה הראתה לנו. אנחנו לא רוצים לראות יותר לומדי תורה שנעקרים מהישיבה שלהם, ושגוזלים מהם בכניסת השבת את היכולת לשתות מים או לוקחים מהם את ספרי התורה. אני מבקשת ממך ומראשי סיעות הימין, להתאחד יחד בשעה הזאת, שהיא שעה דרמטית והיסטורית למדינת ישראל ולעם היהודי, להתאחד ולבטל את חוק ההתנתקות מצפון השומרון. להסיר את אות הקין הזה שעדיין מופיע על מצחה של מדינת ישראל, מיד עם כינון הממשלה".

במכתב, שנשלח לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ולשאר ראשי מפלגות הימין: ח"כ אריה דרעי, ח"כ משה גפני, ח"כ יצחק גודלקנופף, ח"כ בצלאל סמוטריץ' וח"כ איתמר בן גביר, מתחננת אתיה לפעול למען החזרה לצפון השומרון: "אני מצטרפת בלב פצוע ומדמם לדרישה של ישיבת חומש הנפלאה ושל ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן יחד עם אנשי חומש תחילה - אני כבר שילמתי את המחיר. אני מבקשת ממכם לפעול למען החזרה לצפון השומרון, לפעול לחיזוק הישיבה והתיישבות היהודית בכל האזור, ולהביא מזור למכאובי. יהודה הותיר צוואה מגואלת בדם על חשיבות לימוד התורה וישוב המקום, והתפקיד שלכם הוא להביא לכך שהירצחו לא יהיה לשווא. בשביל זה נבחרתם".

תגיות:חומשיהודה דימנטמן הי"דאתיה דימנטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה