הידברות לנוער

הידברות לנוער: האם אפשר לסמוך על מחשבון שמות ותאריך לידה?

האם מחשבון נומרולוגיה באמת יגלה לי מה הולך לקרות איתי בשנה הקרובה? והאם אוכל לדעת דברים על אנשים אחרים על ידי חישובים במחשבוני נומרולוגיה?

  • ג' כסלו התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

האם כדאי לי להשתמש במחשבון נומרולוגיה כדי לדעת איזו מגמת מקצוע כדאי לי לבחור? האם אפשר לסמוך על מחשבון השמות כדי לדעת דברים על האופי של מישהו אחר? נומרולוגיה היא שיטה הטוענת שבאמצעות ניתוח שם האדם ותאריך הלידה ניתן לקבל הרבה מידע על האדם, כמו אופי, כישורים, ייעוד בחיים, התאמת זיווג ומקצוע ועוד. נומרולוגים טוענים שעל ידי יצירת מפה נומרולוגית ניתן אפילו לחזות את גורלו של האדם, וגם לדעת באילו תקופות בחיים יותר מומלץ לעשות שינויים בתחומים שונים.

גם ביהדות קיימת נומרולוגיה ומשמעות של מספרים על המציאות. מקורה של הנומרולוגיה היהודית הוא בספר קבלה עתיק הנקרא 'ספר היצירה' שנכתב על ידי אברהם אבינו, המדבר על משמעות האותיות והמספרים. על רגל אחת, לכל אות יש גימטריה שבעצם מסמלת כוח רוחני. כלומר, בשם האדם לא טמון רק כוח האותיות, אלא גם הערך המספרי של האותיות. כך האדם מקבל לא רק אנרגיה מהאותיות אלא גם מהערך המספרי של האותיות שיש בשם שלו.

וכאן מגיע ה'אבל' הגדול. תורת המספרים, שהיא נומרולוגיה, היא למעשה חוכמה קבלית הידועה לצדיקים בודדים. כיום ישנם הרבה מאוד מתחזים, שאולי אף מאמינים לעצמם שהם באמת בקיאים בחוכמה עמוקה זו, ונותנים לאנשים הכוונה או תשובות לשאלות גדולות בחיים, ללא קשר לתוכן הפנימי והאמיתי של המספרים. בשורה התחתונה, אין להם שום טיפה של הבנה בתורת הקבלה, ואי אפשר לקחת ברצינות את דבריהם, או לחילופין את התוצאות המוצגות במחשבוני נומרולוגיה שונים. עבורם מדובר בעסק כלכלי שמזרים כסף. וכל זה על חשבון אנשים תמימים שנואשים לתשובות, ומנסים את מזלם אצל כאלה שמתיימרים להציג את עצמם כמגלי עתידות.

תגיות:נומרולוגיההידברות לנוער

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה