חדשות בארץ

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הכפול: "לפעול ביד ברזל נגד המחבלים"

"בוקר קשה וכואב": במערכת הפוליטית מגיבים על הפיגוע האכזרי שהתרחש הבוקר בירושלים

  • כ"ט חשון התשפ"ג
זירת הפיגוע בצומת רמות (צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)זירת הפיגוע בצומת רמות (צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

הפיגוע הכפול שהתרחש הבוקר (רביעי) בצומת הכניסה לירושלים ובצומת רמות מזעזע גם את המערכת הפוליטית. בפיגוע נרצח אדם אחד ו-14 נוספים נפצעו באורחים קשים.

השר המיועד לביטחון פנים, ח"כ איתמר בן גביר, הגיע לזירת הפיגוע ביציאה מירושלים וקיבל סקירה מהמפכ''ל על הפיגוע והסריקות אחר המחבלים שהניחו את מטעני החבלה.

בן גביר מסר הצהרה לתקשורת: "חייבים להקים ממשלה כמה שיותר מהר. הטרור לא מחכה. שמעתי מהמפכ"ל סקירה, מכאן אני יוצא לבית חולים לבקר את הפצועים. צריך לגבות מחיר כבד מהטרור, לחזור לסיכולים ממוקדים ולסיים את החגיגות בבית הכלא".

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מסר: "‏מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע המשולב הבוקר בירושלים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים בשטח".

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד הגיב לפיגוע הכפול בירושלים: "אויבי ישראל מכים בנו שהם מזהים חולשה. עוד פיגוע רצחני. אזרחים נהרגים ונפצעים. עם ישראל מצפה מאיתנו להחזיר את השקט לרחובות וכל הוויכוחים על תיק כזה או אחר הם טעות שעוד נשלם עליה. חלאס, המדינה בוערת.

יו"ר הכנסת, מיקי לוי, שבעבר פיקד על מחוז ירושלים במשטרה, מסר: "‏בוקר קשה בירושלים האהובה שלנו שידעה כבר ימים קשים. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים ומחזק את תושבי העיר היקרים האלה.זה המקום לקרוא לכולם להיות עירניים ולדווח לכוחות הבטחון על כל דבר חשוד. אין לי ספק שכוחות הבטחון ישימו את ידם על כל בן עוולה שידו היתה במעל".

יו"ר הציונות הדתית, ח״כ בצלאל סמוטריץ'׳: "בוקר קשה. מחזיר אותנו אחורה למראות שהמוח זוכר אבל הלב רוצה לשכוח. בשעה זו אני מבקש רק לשלוח רפואה שלמה לפצועים וחיזוק וחיבוק גדול לכוחות הביטחון שפועלים בשטח".

ח"כ אלמוג כהן מסר: "שוב עם ישראל מתעורר לבוקר כואב וקשה. פיגוע אכזרי בירושלים, אנשים שיצאו מביתם לעוד יום שגרתי לעבודה ונפגעים רק בגלל היותם יהודים על ידי מחבלים ארורים צמאי דם יהודי. חייבים לעשות פה סדר במדינה ולפעול ביד ברזל נגד המחבלים! רפואה שלמה לפצועים וחיבוק למשפחות".

ח"כ אוהד טל: "בוקר עצוב ולילה קשה. הדיווח מג׳נין כמו גם הפיגועים בירושלים מזכירים לנו שהאויב הערבי רוצה לגרש אותנו מכל מקום. נמשיך להילחם ולהגן על הארץ האהובה שלנו ביתר שאת. מתפלל בכל לב לשלום הפצועים".

ח"כ רם בן ברק יו"ר ועדת החוץ והביטחון היוצא אמר: "זה אירוע מאוד קשה ונראה מתואם. יש כאן התארגנות שיכול להיות מתופעלת על ידי מישהו ויכול להיות עצמאית".

שגריר האיחוד האירופי בישראל פרסם הודעת גינוי לפיגוע הכפול בירושלים: "מזועזע מהפיגוע בירושלים. שולח תנחומים למשפחה".

תגיות:ירושליםפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה