חדשות בארץ

תביעתה של משפחת נתניהו התקבלה: אולמרט ישלם כ-100,000 שקל

אהוד אולמרט ישלם 97,500 שקל למשפחת נתניהו, לאחר שהשופט עמית יריב פסק כי דבריו היו הוצאת דיבה

  • כ"ז חשון התשפ"ג
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

סגן נשיא בית משפט השלום עמית יריב פסק היום (שני), כי על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט לשלם פיצויים של כ-100,000 שקל למשפחת נתניהו.

הפסק ניתן בתביעת דיבה של משפחת נתניהו נגד אולמרט, לאחר שזה האחרון אמר בראיון בערוץ דמוקרטTV על נתניהו ומשפחתו: "מה שלא בר שיקום זה מחלת הנפש של ראש הממשלה ושל אשתו ושל בנו. זה לא בר שיקום והדרך היחידה לשקם את המדינה זה להכניס אותם… ב... אגב, בתנאים רגילים כל רופא פסיכיאטר שיש לו מצפון, ואני מוכן להפגיש אותך עם לא מעט מביניהם, שהיו אומרים שצריך להוציא צו אשפוז גם לו לה וגם לבן וכולי… הם כולם אנשים חולים".

השופט קבע כי מדובר בהוצאת דיבה. לדבריו, "אולמרט לא דיבר אמת ולא נהג בתום לב, לכן שתי ההגנות המרכזיות הקבועות בחוק לא עומדות לו". הוא חילק בין הבעת דעה לבין קביעת עובדה, וההמשך של אולמרט לפיו הם זקוקים לאישפוז וחוות הדעת כי הדבר לא ניתן לריפוי, היא שורש הוצאת הדיבה.

על פי פסק הדין, בנימין נתניהו יקבל סכום של 20 אלף שקלים, רעייתו שרה תקבל 35 אלף שקלים, ובנו יאיר - 7,500 שקלים. בסך הכול 62,500 שקלים. בנוסף ישלם אולמרט הוצאות משפט בסך 10 אלף שקלים, ושכר טרחת עורכי דין בסך 25,000 שקלים. ובסיכום הכולל – 97,500 שקלים. מדובר בקצת פחות משמינית מסכום התביעה המקורי.

עו"ד יוסי כהן, פרקליטה של משפחת נתניהו, הגיב בסיפוק: "עוד עלילת שקר נגד ראש הממשלה נתניהו, רעייתו ומשפחתו התנפצה. היום נקבע שאהוד אולמרט שיקר. טוב לדעת שאפילו בעולם מטורף והזוי שבו הורגלנו שמותר להפיץ כל שקר גס ופוגעני נגד ראש הממשלה נתניהו, רעייתו ומשפחתו – הוצבו היום גבולות ברורים וחד משמעיים, ששמו סוף לשקר המרושע של אולמרט".

 
תגיות:אהוד אולמרטתביעהבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה