חדשות בארץ

החיילת שהותקפה בחברון: מי הח"כ היחיד שהתקשר לעודד ולתמוך?

יו"ר עוצמה יהודית היה היחיד מבין הח"כים והפוליטיקאים שהתקשרו לעודד את החיילת שהותקפה בחברון ואת משפחתה

  • כ"ו חשון התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית ח''כ איתמר בן גביר התקשר הבוקר (ראשון) לעודד ולחזק את משפחתה של החיילת שהותקפה בחברון.

אביה של החיילת, תושב תל רומיידה, השיב לבן גביר כי הוא היחיד מבין חברי הכנסת הפוליטיקאים שמתקשר לחזקם. האב הדגיש כי מי שתקף את ביתו היה אדם שיכור. השניים שוחחו על כך שבשבת האחרונה שבתו בחברון 30,000 איש שרובם המוחלט אוהב ומעריך את עבודתם של חיילי צה"ל.

בן גביר קרא למשטרה לעצור את התוקף ולטפל בו במלוא חומרת הדין, והדגיש כי אין הכוונה להכליל את כל משתתפי 'שבת חברון' בביצוע התקיפה. ''גם אותי ניסה לתקוף שיכור, אבל אסור להכליל", אמר. "הרוב המוחלט שהיה כאן כמו כל תושבי חברון אנשים נפלאים שאוהבים את המדינה ובאו לשמוח ולציין את השבת שבה נרכשת מערת המכפלה על ידי אברהם אבינו. הייתה לנו שבת מדהימה, מרוממת עם אהבה, תפילות, שירים והרבה אמונה".

ליבה, אמה של החיילת, סיפרה ל'כאן רשת ב' על תקיפתה של ביתה. "היא נכנסה לסיור בקסבה ומי שהגיע אליה נגח בה והרביץ לה עם מקל. כשזה בא מיהודי זה כואב, הרביצו לה כי היא הייתה במדים של צה"ל, לא כי היא עשתה משהו. הוא תקף בלי שום סיבה, היא לא הייתה מעורבת בשום דבר", הדגישה האם. "מיד הגיעו גם יהודים וגם חיילים שהיו במקום והפרידו, הוא ברח ולא הצליחו לתפוס אותו. היא בכתה, והלכה לתאג"ד לקבל טיפול ראשוני".

החיילת שהותקפה הגישה הלילה תלונה במשטרה נגד התוקף. היא תיארה את מהלך האירוע: התוקף נגח בראשה בעוצמה, הפיל אותה לרצפה, ואז המשיך להכות אותה במקל - ונמלט מהמקום. נכון לעכשיו, התוקף עדיין לא נעצר, והמשטרה מנסה לאתרו.

תגיות:עוצמה יהודיתאיתמר בן גביר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה