חדשות בעולם

טראמפ למועצה הרפובליקנית היהודית: "יכולתי להביא שלום במזרח התיכון"

נשיא ארה"ב לשעבר טען כי הנשיא המכהן ג'ו ביידן בגד בישראל: "הברית לא חזקה עכשיו. תחת הממשל שלי נלחמנו למען ישראל"

  • כ"ו חשון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ נאם הלילה (ראשון) בפני משתתפי הוועידה של המועצה הרפובליקנית היהודית (RJC) המתקיימת בלאס וגאס. הנאום התבצע באמצעות הוידיאו, ובמהלכו טען טראמפ כי לו היה נבחר לכהונה שניה – היה שלום במזרח התיכון.

הנשיא לשעבר טען כי הוא היה מצרף את סעודיה להסכמי אברהם. "היינו יכולים להוסיף את כל המדינות הערביות (להסכמי אברהם), כולל ערב הסעודית, זמן קצר לאחר הבחירות. הם (ממשל ביידן) לא הוסיפו על אף אחד מהם. באמת יכולנו להביא שלום במזרח התיכון".

טראמפ הוסיף ותקף את הנשיא המכהן ג'ו ביידן שלדבריו, בגד בישראל ובקהילה היהודית. "הברית לא חזקה עכשיו, אפילו לא חזקה במעט. תחת הממשל שלי, נלחמנו למען ישראל והקהילה היהודית כמו שאף נשיא בהיסטוריה לא עשה", אמר טראמפ.

כזכור, לפני מספר ימים הכריז טראמפ כי יתמודד שוב בבחירות לנשיאות ב-2024. "הקאמבק של אמריקה מתחיל עכשיו", הצהיר בנאום שנשא מאחוזתו בפלורידה. "לפני שנתיים היינו אומה גדולה ובקרוב נחזור להיות אומה גדולה".

"כשאני הייתי נשיא - רוסיה, צפון קוריאה ואיראן פחדו. העולם היה שקט וארה"ב התקדמה לעבר עתיד מזהיר. בניגוד לאחרים, אני עמדתי בהבטחות שלי. היינו עם חופשי, עכשיו אנחנו עם נכשל", אמר טראמפ, והוסיף: "למעשה, הסתדרנו טוב מאוד עם המדינות השונות, כולל החתימה על הסכמי אברהם. זה דבר נהדר".

תגיות:המזרח התיכוןדונאלד טראמפשלום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה