חדשות בארץ

גולדקנופף בניחום אבלים בבית משפחת תמיר אביחי הי"ד: "הלב נשבר"

יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף הגיע לניחום אבלים בבית משפחת אביחי, האבלה על הירצחו של אביהם תמיר הי"ד בפיגוע הקשה בסמוך לאזור התעשייה אריאל

  • כ"ו חשון התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יו"ר יהדות התורה ח"כ יצחק גולדקנופף הגיע אמש (מוצ"ש) לנחם את משפחתו של תמיר אביחי הי"ד, אחד משלושת הנרצחים בפיגוע הקשה שהתרחש בשבוע שעבר סמוך לאזור התעשייה אריאל.

"הלב נשבר לראות את המשפחה של תמיר הי"ד שנרצח על ידי בן עוולה רק בגלל היותו יהודי", אמר גולדקנופף. "חובה עלינו כנציגי הציבור לפעול בכל דרך כדי להגביר את הביטחון של אחינו בהתיישבות. כפי שהצהרתי במהלך מערכת הבחירות, אתמוך בכל יוזמה כזו".

"הרחבת ההתיישבות היהודית היא תשובה הולמת לטרור הרצחני שמבקש לדחוק את רגלינו מארץ אבותינו", הצהיר.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן השתתף אף הוא בניחום האבלים, והציג בפני גולדקנופף את הבעייתיות הבטחונית באיזור. "אנחנו לא נישבר. נמשיך לבנות ולטעת. מה שצריך לעשות כאן זה להחזיר את המחסומים, לפרק לחלוטין את תשתית הטרור של הרשות הפלסטינית הרצחנית. אתם תהיו בע"ה הממשלה החדשה; ואנחנו סומכים עליכם שנראה כאן שינוי. זה בידיים שלכם", אמר.

ביום חמישי האחרון הגיע שגריר ארה"ב בישראל תומאס ניידס לקריית נטפים לנחם את משפחת אביחי. מדובר בביקור יוצא דופן, כיוון שלפני מספר חודשים אמר ניידס כי לעולם לא יבקר ביהודה ושומרון.

במהלך ניחום האבלים אמר השגריר ניידס: "אני מצטער מאוד, אין דבר שאוכל להגיד שיביע את צערי, באתי לכאן כדי להביע הזדהות עם צערכם. אני רוצה להביע את תנחומיי. ביקרתי בבית שתי משפחות הנרצחים האחרות ומצאתי לנכון להגיע גם לכאן. רציתי לבוא ולכבד את המשפחה ולהביע תנחומיי. אני חושב שזה מתאים, הולם ומכבד להגיע גם לכאן. הלב שלי נשבר".

תגיות:ניחום אבליםאריאלפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה