חדשות בארץ

נתניהו וארדואן שוחחו: "עידן חדש ביחסים בין טורקיה וישראל"

ראש הממשלה המיועד ונשיא טורקיה דנו בדרכים לחיזוק משמעותי של היחסים בין שתי המדינות: "סיכמו לפעול במשותף כדי לכונן עידן חדש ביחסים בין טורקיה וישראל"

נתניהו בשיחה עם ארדואן (ללא קרדיט)נתניהו בשיחה עם ארדואן (ללא קרדיט)
אא

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו שוחח בצהריים (חמישי) בטלפון עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן. בשיחה, שהתקיימה על רקע הפיגוע השבוע באיסטנבול, הביע נתניהו את תנחומיו על רצח אזרחי טורקיה והציע את עזרתה של ישראל במאבק נגד הטרור.

מלשכת נתניהו נמסר כי "הנשיא ארדואן הודה לראש הממשלה המיועד נתניהו, והביע תנחומים על רצח הישראלים בפיגוע הטרור השבוע באריאל".

עוד נמסר, כי במהלך השיחה, שנמשכה 12 דקות, שוחחו שני המנהיגים על הדרכים לחיזוק משמעותי של היחסים הכלכליים והמדיניים בין שתי המדינות: "הנשיא ארדואן שב ובירך את ראש הממשלה המיועד נתניהו על ניצחונו בבחירות. שני המנהיגים סיכמו לפעול במשותף כדי לכונן עידן חדש ביחסים בין טורקיה וישראל".

כזכור, בשבוע שעבר שיגר ארדואן איגרת ברכה לנתניהו, בה בירך אותו על ניצחונו בבחירות לכנסת ה-25: "מברך אותך על ניצחונך בבחירות, ומאמין שהממשלה החדשה תמשיך את שיתוף הפעולה בין המדינות בכל התחומים, בדרך שתביא שלום ויציבות לאזורנו".

תגיות:רג'פ טאיפ ארדואןבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה