חדשות בארץ

סמוך לכביש המנהרות בירושלים: גנב הרכב נתפס לאחר מרדף

מרדף שערכו כוחות משטרה בסיוע מסוק משטרתי הביא למעצרם של שני שוהים בלתי חוקיים החשודים בגניבת כלי רכב ממרכז הארץ. צפו בתיעוד

  • כ"ב חשון התשפ"ג
אא

(צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי מחוז ירושלים עצרו הלילה (רביעי) שני פלסטינים ששהו בישראל באופן בלתי חוקי וגנבו כלי רכב מאזור המרכז. השניים נעצרו בתום מרדף, והועברו לחקירה.

במקרה הראשון, שאירע בסביבות השעה 03:00 לפנות בוקר, התקבל דיווח מחברת "איתוראן" על רכב שנגנב מהעיר רחובות ועושה דרכו על כביש 38 לכיוון בית שמש. כוחות משטרה מתחנות בית שמש ומטה יהודה נערכו במטרה להביא לעצירת הרכב והחשוד שנוהג בו, אך זה חלף את השוטרים תוך נהיגה פרועה. כוחות נוספים, שהצטרפו למרדף אחרי הרכב, הבחינו כי הוא נכנס לתוך בית שמש תוך נסיעה בניגוד לכיוון התנועה.

בשלב מסוים נטש הנהג את הרכב, ונמלט רגלית לתוך שטח מיוער סמוך. בלשי תחנת בית שמש פתחו בסריקות רגליות, בסיוע מסוק מהמערך האווירי של משטרת ישראל. הם הצליחו לאתר את החשוד כשהוא שוכב מתחת לשיחים, וביצעו את מעצרו.

במקרה נוסף, שאירע זמן קצר לאחר מכן, במהלך פעילות יזומה של שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים סמוך לכביש המנהרות בדרום העיר, הם הבחינו ברכב שעורר את חשדם. לאחר שהרכב האט לקראת השוטרים והם החלו להתקדם לעברו, פתח הנהג בנסיעה מהירה במטרה לחמוק מהם.

כוח המשטרה החל במרדף אחריו עד שהרכב נעצר בצד הדרך. הנהג ניסה לפתוח את דלת הנהג בכדי להימלט, אך נחסם על ידי ניידת המשטרה ונעצר. בבדיקה התברר כי הרכב שבו נהג חשוד כגנוב מאזור המרכז.

החשודים, בני 19 ו-21, הינם שוהים בלתי חוקיים המתגוררים בכפר יאטה שבאזור חברון. אחד מהם קיבל אישור תעסוקה ביממה האחרונה לשם עבודה בשעות היום בתחומי מדינת ישראל. הם הועברו לאחר מעצרם לחקירה של משטרת מחוז מרכז.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות לסיכול, איתור ומעצרם של עברייני רכוש וגנבי רכבים הפוגעים בביטחונו של האזרח וברכושו, תוך שילוב מגוון כוחות, יכולות ואמצעים עד למיצוי הדין עם אותם עבריינים".

תגיות:משטרת ישראלגניבת רכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה