ונשמרתם

חיים אתגר מזהיר מפני עוקץ חדש ומתוחכם: "הפסדתי 50 אלף ש"ח - תוך שבועיים"

רבים מאיתנו מחפשים כל העת אפיקי פרנסה חדשים, ולא פעם נקרות על דרכנו הזדמנויות שנראות נוצצות ומבטיחות. כמה מהן באמת כאלה? חיים אתגר מזהיר מפני עוקץ חדש, שמתחיל בשיטה מתוחכמת

אא

חיים אתגר - שחשיפת נוכלים ומתחזים היא ה'שם השני' שלו - מזהיר את הציבור מפני עוקץ מטורף שרץ כעת ברשתות החברתיות.

כמו רבים אחרים - גם העומדים מאחורי העוקץ הזה, מבטיחים לאנשים דרך קלה להרוויח יותר כסף, באמצעות השקעה של סכום סמלי בשוק ההון. אחרי שחשף שיטה נוספת בשם 'עוקץ המניות', פנה אליו אחד הגולשים שטען כי לפני שבוע נעקץ ברשת האינסטגרם - עם שיטה הזויה לא פחות. "פרופיל מתחזה לישראלי די מפורסם בעולם שוק ההון, מציע לי הצעה של מחסר שבועי - שבו אני שם רק 1,000 דולר, ומקבל בהתחייבות 5,500 דולר, בסוף שבוע המסחר", מספר הגולש. "הפרופיל נראה אמיתי לגמרי. עם אלפי עוקביום ופוסטים שנלקחו מהפרופיל האמיתי".

עוד ממשיך הגולש ומספר לחיים אתגר כי הודות לנתונים הללו שנראו אמיתיים לגמרי, הוא החליט להשקיע. ועל פניו, הכל היה לכאורה בסדר, עד שהגיע הרגע המיוחל שבו הגולש אמור היה לקבל כסף. "פתאום הוא אמר לי שצריך להוסיף עוד כדי לקבל את הכסף, ולשלם עמלה לזה ולהוא. בסופו של דבר - עקצו אותי ב-50 אלף ש"ח בשבועיים".

 

"ככה זה מתחיל", כתב אתגר בסטורי שלו, והזהיר את הציבור: "ההודעה מגיעה לכאורה מפרופיל של סוחר ידוע, הרבה עוקבים, לגיטימי לחלוטין. אל תשקיעו בדברים שאתם לא מבינים בהם. אל תסמכו על יוצאים שאתם לא מכירים מהאינסטגרם", סיכם. 

תגיות:חיים אתגרעוקץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה