חדשות בארץ

אכזרי: "הסכין ננעצה בעמוד השדרה, ופגעה מילימטר מהלב"

אליהו דהן, שנפצע קשה בפיגוע בסמוך לרכבת הקלה בירושלים, קורא לשר הביטחון להרוס את בית המחבל

  • ט"ז חשון התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

אליהו דהן, שנפצע באורח קשה בפיגוע בסמוך לרכבת הקלה בירושלים, פנה לשר הביטחון בני גנץ ודרש ממנו שיורה על הריסת ביתו של המחבל באופן מיידי.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, המייצג את אליהו, תיאר כיצד ארב המחבל למרשו ודקר אותו באכזריות רבה: "המחבל ארב לקורבן יהודי, זיהה את מרשי הלבוש בלבוש יהודי חרדי, הגיע מאחוריו כאשר הוא חמוש בסכין, והסתער עליו באכזריות. מרשי ניסה להימלט אך הלה תפס אותו בכוח, ותוך תאוות רצח נעץ באכזריות ובברוטליות סכין חדה במרכז גבו, הסכין ננעצה בעמוד השדרה ופגעה מרחק מ"מ מליבו", לשון בלייכר.

"מרשי התמוטט על הקרקע מתבוסס בדמו תוך שהוא מנסה לצעוק לעזרה, והמחבל נמלט מהזירה בצעקות 'אללה הוא אכבר', תוך שהוא מותיר אותו מדמם ונאנק מכאבים", תיאר עורך הדין.

אליהו נפצע באורח קשה מאוד: "מרשי פונה לבית החולים שערי צדק במצב קשה מאוד כאשר הוא סובל מפציעה חודרת. בצילום ה CT התברר, כי הסכין ננעצה מ"מ מהעורק הראשי של הלב ואך בנס הוא נותר בחיים", תאר.

"מדובר במחבל שפל ואכזרי, שפעל באכזריות ובשנאת רצח בכדי להביא למותו של בחור יהודי צעיר, ואך בנס לא הצליח בכך. הטרור האסלמי הרצחני בישראל כולה ובתוככי ירושלים הבירה, בפרט גורם להרג וסבל בל יתואר, וגורם לבעירה וליבוי הפיגועים ונותן השראה למחבלים נוספים להמשיך במעשי הטרור והרצח האכזריים", נימק עורך הדין את בקשתו. "נגד טרור כזה חייבים לפעול בנחישות ובאגרוף ברזל. אין ביכולת המשפט הפלילי כדי לתת מענה מספק דיו למעשי טרור קשים כל כך. אבקש בשם מרשי ובשם אזרחי ישראל, להורות על הריסת בית המחבל לאלתר"".

תגיות:מחבלפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה