מעניין

אנשים טובים באמצע הדרך: האישה שפתחה סופר 'חינמי' לעזרה לנזקקים - מרגשת שוב 

מעשים טובים תמיד מצליחים לרגש אותנו, ובפרט אנשים טובים - שהמעשים שלהם הם רק ערך מוסף, למי שהם באמת. כזו היא יסמין מרקיטן עמר מאשקלון - ששמעה לאחרונה על משפחה מחוסרת אמצעים שאין לה במה להאכיל את התינוקות שבבית, והחליטה לעשות מעשה

אא

מעשים טובים תמיד מצליחים לרגש אותנו, ובפרט אנשים טובים - שהמעשים שלהם הם רק ערך מוסף, למי שהם באמת. 

כזו היא יסמין מרקיטן עמר מאשקלון - ששמעה לאחרונה על משפחה מחוסרת אמצעים שאין לה במה להאכיל את התינוקות שבבית, והחליטה לעשות מעשה שריגש את הרשת. 

כהריונית בעצמה, עמר סיפרה כי לא הייתה מסוגלת לחזות בצער המשפחה ולהישאר אדישה לעובדה שתינוקות אומללים יישארו רעבים. היא קפצה לסופר הקרוב לביתה ו'פוצצה' שתי עגלות ענקיות בעשרות חבילות טיטולים ומטרנות, כדי שעוד משפחה תרגיש קצת יותר שמחה בלב. 

השם יסמין עמר נשמע לכם מוכר ואתם לא מצליחים להיזכר מאיפה?

ובכן, בעירה - אשקלון, מוכרת עמר כאשת חסד מדהימה שמסייעת למשפחות נזקקות - לא פחות ולא יותר, על ידי הקמת סופר גדול שהמוצרים בו ניתנים בחינם למשפחות הרשומות בעמותה שלה. "עברתי ילדות קשה. ילדת פנימייה שיצאה לחופשות ולא הייתה מוצאת את הדבר שהיא זקוקה לו", סיפרה מרקיטן עמר לפני חודשים ספורים בתוכנית הבוקר של ערוץ 13, כשהיוזמה הברוכה שלה יצאה לדרך. "לאור יוקר המחיה החלטנו לעשות משהו שהוא קצת שונה ולשמח את המשפחות והאנשים".

ואיך מגיבים הגולשים? בחיבוק ענק לעמר ובצדק

, אלא מה?

תגיות:רשתמעשה טובחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה