חדשות בארץ

נתניהו נפגש עם יו"ר נעם אבי מעוז, הרצוג יחל מחר בסבב ההתייעצויות

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נפגש עם יו"ר מפלגת נעם אבי מעוז, כחלק מהפגישות לקראת הקמת ממשלה בראשותו. הנשיא יצחק הרצוג יחל מחר בסבב ההתייעצויות

נתניהו ומעוז, היוםנתניהו ומעוז, היום
אא

(עודכן: 16:34)

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, נפגש היום (שלישי) במצודת זאב בתל אביב עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. בכך סיים נתניהו את סבב הפגישות הראשון עם נציגי המפלגות בגוש הימין-חרדים, לקראת הקמת ממשלה בראשותו.

בצאתו מהפגישה אמר מעוז כי היא הייתה "עניינית וברוח טובה. הצגנו לראש הממשלה המיועד את תפיסת העולם שלנו לפיה יש צורך להוציא מיד את תוכניות הלימוד האנטי ציוניות והאנטי יהודיות שהוחדרו למערכת החינוך, וכן את הצורך בחיזוק זהותה היהודית של המדינה. מקווים שבעזרת השם תקום במהרה ממשלה יהודית ולאומית, ואני מאמין שמפלגת נעם תהיה חלק ממנה".

אתמול נפגש נתניהו עם יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר. בצאתו מהפגישה אמר בן גביר כי היא התקיימה באווירה טובה: "אנחנו בדרך להקים ממשלת ימין מלא מלא, לשמור על חיילי צה"ל, להסתכל בעיניים של כל האנשים שחלקם מפחדים להסתובב בנגב ובגליל, להחזיר להם את הביטחון, ולהחזיר להם את המשילות. יש לנו הרבה עבודה".

נשיא המדינה יצחק הרצוג יקבל מחר בשעה 10:30 את התוצאות הרשמיות של הבחירות לכנסת ה-25 מידיו של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט יצחק עמית. בהמשך היום יחל הנשיא את סבב ההתייעצויות עם כלל הסיעות שנבחרו לכנסת, בסופו יכריז על חבר הכנסת עליו תוטל מלאכת הרכבת הממשלה. לפי סעיף 8 לחוק יסוד הממשלה, מרגע שהוטלה עליו המשימה, יעמדו לרשות חבר הכנסת 28 ימים להרכבת הממשלה. הנשיא רשאי להאריך את התקופה ב-14 יום נוספים – ובסך הכל לא יותר מ-42 יום.

בבית הנשיא עדכנו כי ראשונים למסור את המלצתם יהיו נציגי סיעת הליכוד, שיגיעו לפגישה עם הרצוג בשעה 15:45. בהמשך היום יגיעו נציגי סיעות יש עתיד, המחנה הממלכתי וש"ס. ביום חמישי יגיעו נציגי יהדות התורה, הציונות הדתית, ישראל ביתנו, עוצמה יהודית, חד"ש-תע"ל ורע"מ. הרצוג יחתום את סבב ההתייעצויות ביום שישי, בפגישות עם נציגי סיעות העבודה ונעם.

תגיות:יצחק הרצוגאבי מעוזבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה