חדשות בארץ

האם מיכאלי תודח? גורמים בעבודה פועלים להחליף את יו"ר המפלגה

לאור הכישלון של מפלגת העבודה בבחירות, גורמים במפלגה פועלים להדחתה של מירב מיכאלי

  • י"ג חשון התשפ"ג
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

גורמים במפלגת העבודה זועמים על הכישלון בבחירות, ומעוניינים להדיח את יו"ר המפלגה שרת התחבורה מירב מיכאלי. על פי הדיווח הבוקר (שני) ב'ישראל היום', ועידת המפלגה תכונס ותחל בהליך החלפתה של היו"ר.

אמנם לוועידה אין סמכות להדיח את היו"ר, אולם היא יכולה להורות על בחירות בזק בקרב מתפקדי המפלגה. ההערכה היא כי הליך כזה יגרום להחלפתה של יושבת הראש. מיכאלי עצמה סירבה להתחייב על הקדמת הפריימריז להחלפת היו"ר, ואמרה כי "תשקול זאת".

על תפקיד היו"ר יתמודדו ככל הנראה ח"כ לשעבר איציק שמולי, ח"כ לשעבר סתיו שפיר, ויאיא פינק, המדורג במקום השביעי ברשימת העבודה לכנסת. איתן כבל, ששימש בעבר כמזכ"ל המפלגה וכיו"ר הסיעה, אמר כי מופעלים עליו לחצים כבדים להתמודד, אך הוא טרם החליט בעניין.

על מנת לכנס את הוועידה ולהקדים את הפריימריז יש צורך בגיוס של יותר מאלף חתימות של חברי הוועידה, אולם ההערכה היא כי החתימות יושגו והוועידה תתכנס בשבועות הקרובים.

כזכור, לאחר שנודעו תוצאות הבחירות – סירבה מיכאלי לקחת אחריות על סירובה הנחרץ שלא להתאחד עם מרצ, החלטה שהובילה למחיקתה של מפלגת השמאל. גם ארבעת המנדטים שקיבלה המפלגה הן השפל הגדול ביותר אליו הגיעה בתולדותיה.

הרב ירון אשכנזי - מה כל כך משמח בתוצאות הבחירות?

תגיות:מפלגת העבודהמירב מיכאליבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה