חדשות בארץ

עמית סגל מטיל פצצה: שקד רצה עד הסוף בתיאום עם הליכוד

הפרשן הפוליטי מעריך כי איילת שקד רצה עד הסוף בתיאום עם ח"כ יריב לוין, ובשל כך נותרה מפלגת מרצ מחוץ לכנסת

  • ח' חשון התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, העריך הבוקר (רביעי) כי איילת שקד רצה עד הסוף בתיאום עם ח"כ יריב לוין מהליכוד, מקורבו של נתניהו.

''זוכרים את התכתשויות הטוויטר בין גלאון שקד? אז שקד בהתמודדותה שתואמה עם הליכוד בשבוע האחרון כנראה הפילה את מרצ והעלתה את גוש הימין ב-3 מנדטים'', כתב סגל בחשבון הטלגרם שלו.

על פי ספירת הקולות 975 מהקולות עד לשעה זו, 47,555 בני אדם הצביעו למפלגת הבית היהודי. ישנם עוד כ-500,000 פתקים במעטפות הכפולות שעדיין לא נספרו.

שקד בירכה אמש את נתניהו על ניצחונו בבחירות: ''אם המדגמים אכן נכונים אני רוצה לברך את בנימין נתניהו על ההישג ואת כל גוש הימין. אני מקווה שהם יקימו ממשלה יציבה במהרה''.

על החלטתה לרוץ עד הסוף אמרה שקד: ''הלכנו עם האמת שלנו ועם האידיאולוגיה, היינו בית ל-80 אלף בעלי זכות הצבעה שלא היו הולכים לבחור בדרך אחרת ואני מאוד גאה בזה''.

על פי תוצאות הביניים, שאינן כוללות עדיין את המעטפות הכפולות – מרצ, עם 3.20% מהקולות, קרובה לאחוז החסימה העומד על 3.25% אולם על פי המסתמן תתקשה לעבור אותו. בל"ד (3.04%) נמצאת אף היא מתחת לאחוז החסימה וצפויה להישאר מחוץ לכנסת.

על פי המדגמים השונים, גוש הימין-חרדים זכה ב-62 מנדטים. חלוקת המנדטים בשלב זה: גוש הימין-חרדים: הליכוד – 31, הציונות הדתית – 14, ש"ס – 12, יהדות התורה – 8. גוש המרכז-שמאל:  יש עתיד – 24, המחנה הממלכתי – 12, ישראל ביתנו – 5, רע"מ – 5, חד"ש-תע"ל – 5, העבודה – 4. מרצ ובל"ד מתחת לאחוז החסימה.

לצפייה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-25, לחצו כאן.

תגיות:עמית סגלאיילת שקדמרצ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה