חדשות בארץ

נתניהו: "אנחנו על סף ניצחון גדול מאוד"

יו"ר הליכוד, שתוצאות המדגמים חוזים לגוש בראשותו רוב של 62 מנדטים, הבטיח להקים "ממשלה לאומית שתדאג לכולם – ללא יוצא מן הכלל. נדאג למדיניות שקולה, מאוזנת ואחראית"

(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

בדרך לקדנציה שישית? יו"ר הליכוד בנימין נתניהו נשא הלילה (רביעי) דברים במטה מפלגתו בבנייני האומה בירושלים, והגיב על תוצאות המדגמים שצפו כי לגוש בראשותו רוב בכנסת של 62 מנדטים שיאפשר לו להרכיב את הממשלה הבאה. נתניהו אמר בנאומו כי הליכוד נמצא על "סף ניצחון גדול", והצהיר: "אקים ממשלה לאומית שתדאג לכולם – ללא יוצא מן הכלל".

"אני מבקש קודם כל להודות לאזרחי ישראל שבאתם להצביע בהמוניכם", פתח נתניהו. "ראיתי דברים נפלאים – אנשים מעל גיל 90, ואפילו מעל גיל 100, שבאו לקלפי ועמדו בסבלנות בתור, ביודעם איזה בחירות גורליות אלה".

"היום זכינו להבעת אמון אדירה. התברר שוב שהליכוד היא המפלגה הגדולה בישראל בפער משמעותי מעל כל המפלגות האחרות", הוסיף נתניהו. "אני חייב לציין שגם שותפינו למחנה הלאומי זכו להישגים מרשימים. שוחחתי איתם קודם ובירכתי אותם, כל הכבוד להם".

"עדיין צריכים לחכות לתוצאות האמת, אבל דבר אחד כבר ברור – דרך הליכוד הוכיחה את עצמה. מ-52 מנדטים בבחירות האחרונות אנחנו על סף ניצחון גדול מאוד, ואין להאמין בגודל השינוי שהתרחש בעם בישראל בשנה וחצי האחרונות – ברור לגמרי שהעם רוצה דרך אחרת".

"הוא רוצה ביטחון, הוא רוצה להוריד את יוקר המחיה. הוא רוצה עוצמה, הוא לא רוצה חולשה, הוא לא רוצה הרכנת ראש. הוא רוצה זקיפות מדינית, הוא רוצה תבונה מדינית אבל עם תקיפות – ואת זה נביא להם כי זו הדרך שלנו. הוא רוצה להחזיר את הגאווה הלאומית שנלקחה מאיתנו – וגם את זה נביא. הוא רוצה מדינה יהודית, מדינה שמכבדת את כל אזרחיה, אבל זו מדינה יהודית, מדינת הלאום שלנו שחלמנו ונלחמנו עליה. הוא רוצה ממשלה אחרת, ממשלה יציבה ומנוסה. הוא רוצה ממשלה שתדאג לו, ממשלה שלא תהיה אטומה ושתהיה לה חמלה לחלשים, ממשלה שתעזור לכל שכבות העם".

"הוא רוצה ראש ממשלה שידאג קודם כל לחיילים ולשוטרים שלנו שנאבקים מול איומי מוות כל יום, לדאוג להם, לפעול באחריות, לא להקריב סתם חיים, ולא להיכנס להרפתקאות מיותרות. להיות מאוד תקיפים בשמירה על הביטחון שלנו ובחיפוש לשלום עם שכנינו, אבל לעשות זאת אחריות, מתוך דאגה אמיתית לכל חייל ואזרח ולכל אמא ואבא שמפקידים בידינו את הבנים שלהם".

"אנחנו עדיין לא יודעים את תוצאות האמת, וצריך להתאזר בסבלנות", הוסיף נתניהו, "אבל בכל מקרה אנחנו מבקשים טוהר בחירות מלא, כי זה הבסיס של הדמוקרטיה ואני מצפה ממי שאמון על כך לדאוג לכך. אבל אם אכן תוצאות האמת ישקפו את תוצאות המדגמים – אקים ממשלה לאומית שתדאג לכל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל. אני אדאג לכולם – כפי שעשיתי כל חיי. אעשה זאת בתחושת שליחות עמוקה שמלווה אותי מיומי הראשון בחיים הציבוריים".

"אנחנו נדאג למדיניות שקולה, מאוזנת ואחראית. אנחנו נחזיר את הביטחון, נוריד את יוקר המחיה, נרחיב עוד יותר את מעגל השלום. נחזיר את ישראל למעמדה ככוח עולה בין האומות. אנחנו נעשה כל זאת בערבות הדדית, מתוך הכרה עמוקה שיש לנו מדינה אחת, גורל אחד ועתיד אחד. אני חייב להגיד לכם שיש דבר נוסף שאני מתכוון לעשות יחד אתכם – דבר שהוא מחויב המציאות: נפעל להורדת הלהבות בשיח הציבורי, לאיחוי הקרעים, להשבת השלום הפנימי בתוכנו. בעזרת השם נפעל יחד, יחד נעשה ויחד נצליח", חתם נתניהו את נאומו.

לצפייה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-25, לחצו כאן.

תגיות:הליכודבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה