חדשות בארץ

נתניהו לראשי גוש הימין: לשים לב לדיווחים על זיופים

ראש האופוזיציה שוחח עם ראשי מפלגות גוש הימין-חרדים וביקש לתגבר את תשומת הלב לדיווחים על זיופים. הליכוד פנה למפכ"ל המשטרה, יעקב שבתאי, בדרישה לאבטח קלפיות שנרשמו בהן אירועים חריגים של אלימות ואיומים כלפי משקיפים. ח"כ דודי אמסלם: "נקים ממשלה לאומית"

אא

(עודכן: 23:10)

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שוחח הערב (שלישי) עם ראשי מפלגות גוש הימין-חרדים, שעה קלה לאחר פרסום המדגמים מהם עולה כי הגוש בהובלתו זוכה ל-61 מנדטים לפחות. נתניהו ביקש לתגבר את תשומת הלב לדיווחים על זיופים. בתגובה ראשונה מטעמו לתוצאות המדגמים אמר נתניהו כי "זו התחלה טובה. אלו לא תוצאות האמת. גם תוצאות האמת לא צריכות להיות מזויפות".

מהליכוד נמסר, כי בוצעה פנייה רשמית למפכ"ל המשטרה, יעקב שבתאי, בדרישה לשמור על טוהר המידות ולאבטח באופן מיידי קלפיות שנרשמו בהן אירועים חריגים של אלימות ואיומים כלפי משקיפים. בהודעת המפלגה צוין כי "סגן יו"ר ועדת הבחירות מטעם הליכוד, עו"ד אילן בומבך, פנה ליו"ר ועדת הבחירות השופט יצחק עמית, וביקש את התערבותו הדחופה ואת פנייתו למפכ"ל כדי לדאוג לתגבור מיידי של על הקלפיות במגזר הערבי. עו"ד בומבך הדגיש שזה אירוע מתגלגל וחסר תקדים, ויש חשש ממשי לזיופים של תוצאות הבחירות אם לא יפעלו מיד. השופט עמית הסביר לעו"ד בומבך שהוא עירב את המשטרה בענין ודרש את התערבותה. עו"ד בומבך נכנס שוב לשופט ודרש את התערבותו הדחופה כיוון שכל המאמצים לדאוג לטוהר הבחירות יסוכלו".

חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) הגיב באולפן חדשות 12 על תוצאות המדגמים: "אני מקווה שזה עוד יעלה. הממשלה שהייתה עכשיו לא הצליחה לשלוט במדינה. היו לנו המון ראשי ממשלה. אף אחד לא ספר אחד את השני, לא התנהלה מדינה".

אמסלם הבהיר כי בכוונתו לדרוש את תיק המשפטים: "אנחנו נקים ממשלה לאומית, רוב העם היהודי רוצה את זה. אני מתעקש על זה. מה שהיה לא יהיה יותר. אנחנו נחזק את הזהות היהודית ואת המשילות".

חברת הכנסת מירי רגב הוסיפה כי צריך להמתין לתוצאות האמת, אבל לדבריה "אם זה הכיוון, ראש הממשלה הבא הוא בנימין נתניהו. העם אמר את דברו. אני רוצה להגיד שהציבור הישראלי בא להצביע כהצבעת מחאה על ממשלה של תומכי טרור, יש לנו עוד לילה ארוך".

שגריר ישראל לשעבר באו"ם דני דנון, שיחזור לכנסת, אמר לאולפן ynet כי "מדינת ישראל חוזרת היום לשפיות. בימים הקרובים נקים ממשלה לאומית יציבה וחזקה שתעבוד עבור אזרחי ישראל כולם. אחרי שנים של אי-יציבות פוליטית, אזרחי ישראל הצביעו היום בעד ממשלה לאומית שתחזיר את הביטחון והמשילות לערי ישראל".

לצפייה בתוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-25, לחצו כאן.

תגיות:הליכודדודי אמסלםבנימין נתניהובחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה