חדשות בארץ

מחריד: פעיל מרצ חטף בגסות את התפילין ו...

עוברים ושבים נתקפו בזעזוע, כאשר פעיל מפלגת מרצ התקרב לדוכן חב"ד בנתניה, תפס את התפילין והצמיד אותן לגופו באופן מבזה

  • ז' חשון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בלתי נתפס: פעיל מפלגת מרצ בעיר נתניה זעזע עוברים ושבים כאשר ניגש הבוקר (שלישי) לדוכן חב"ד בנתניהו, תפס בתפילין בגסות בשתי ידיו, ולאחר מכן הצמיד אותן באופן מבזה לגופו.

במפלגת מרצ מיהרו להגיב לאירוע, שעלול להפוך לסיפור יום הבחירות בו תמצא את עצמה המפלגה מהצד הרע של המתרס: "אנו מתחקרים את האירוע בינתיים אין איש במערך השטח של מרצ שמזהה את האיש, ואף עלה חשד שמדובר במתחזה, עם סיום התחקיר נגיש תלונה כנגדו", נמסר מטעם המפלגה.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב: "אני מגנה בתוקף את הפגיעה המזעזעת הזאת הבוקר מצד פעיל שמאל נגד קודשי ישראל. הגיע הזמן לומר להם חאלס".

יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף: "אני מזועזע עד עמקי נשמתי מביזוי התפילין הקדושות, על ידי פעיל מרץ בדוכן התפילין של חב"ד בנתניה, זו תוצאה ישירה של ההסתה הפרועה שיוצאת מגוש השמאל בהובלת איווט ליברמן כנגד הציבור החרדי, בכוחנו היום לשנות את המצב לטובה, ולתת תשובה למסיתים בקלפי".

ח"כ יעקב טסלר: "מזועזע עד עמקי נשמתי מההתנהגות המחפירה של איש מרצ בנתניה שנהג בביזוי וחרפה כלפי התפילין הקדושות בפרהסיה. בושה וחרפה תכסה פנינו, לאן הגענו ועד היכן מגיעה ההסתה הקשה נגד הדת ומסורת ישראל. היום הזה, התשובה להתנכלות המזוויעה הזו היא בקלפי ובכל הכוח".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "אני מזועזע עד עמקי נשמתי, ודמעות על פניי. על אלה אני בוכיה, רדיפת ושנאת היהדות שהביאה איתה ממשלת השנאה. די! חייבים להחזיר את השפיות לישראל. שנאת החינם של הקומץ הרע הזה תחריב את מדינת ישראל. חסידי חב"ד בארץ ובעולם, העם איתכם ואוהב אתכם. חיזקו ואימצו! צאוו להצביע, הרבו באהבת ישראל והביאו את השינוי".

התשובה הניצחת ביותר לזלזול המחפיר של מפלגות השמאל בכבוד שמים ובשמירת המצוות הינה בקלפי. הבה לא נחמיץ את ההזדמנות הנדירה, ונצא לחזק את כוחן של המפלגות החרדיות, הפועלות למען זהותה היהודית של מדינת ישראל וכבודו של הקדוש ברוך הוא.

הרב זמיר נשאל ומשיב: איך מתקנים בחירה שגויה בבחירות הקודמות?

 
 
תגיות:מרצתפיליןבחירות 2022

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה